0  |  0

راه‌اندازی مرکز راهبری کسب و کار در اتاق بازرگانی زنجان

راه‌اندازی مرکز راهبری کسب و کار در اتاق بازرگانی زنجان

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان با اشاره به راه‌اندازی انجمن جوانان کارآفرین در اتاق بازرگانی زنجان، افزود: این انجمن و کانون کارآفرینان استان می‌توانند در مرکز راهبری کسب و کار اتاق نقش موثر و مهمی ایفا کنند.
نایب رئیس کمیسیون جوانان ،کارآفرینی و دانش بنیان اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی ایران با تاکید بر لزوم بها دادن و اعتماد به جوانان، ابراز کرد: انجمن جوانان کارآفرین اتاق، ویژه جوانانی است که کارآفرینی را به عنوان یک ویژگی با خود به همراه دارند.
جمیلی در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های بسیار خوب کانون کارآفرینان استان، خاطرنشان کرد: این کانون طی مدت فعالیت‌، نقش پررنگ خود در رویدادهای استانی را دنبال کرده و چشم‌انداز خوبی برای آینده آن متصور است.
همکاری دانشگاه‌ها با کانون کارآفرینی استان زنجان
رئیس کانون کارآفرینان استان زنجان با اشاره به روند حرکتی و برنامه‌های کانون در بخش‌های مختلف، اظهار کرد: کانون در بخش آموزشی با برگزاری دوره‌ها و سمینارها و برگزاری نشست‌هایی با کارآفرینان برتر کشوری، به دنبال فراهم کردن بستری برای توسعه کارآفرینی استان است.
صمد یوسفی با بیان اینکه حضور کارآفرینان برتر کشور در استان تا پایان سال برنامه‌ریزی شده است، ابراز کرد: ارتباط کانون با دانشگاه‌های استان با توجه به نقش مهم این مراکر آموزشی، از یک روند افزایش برخوردار شده است.
رئیس کانون کارآفرینان استان زنجان ادامه داد: اساتید دانشگاهی آمادگی خود را برای همکاری و آموزش در بخش‌ها و رشته‌های مختلف اعلام کرده‌اند که رخداد بسیار مهمی است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com