0  |  0

برپایی نمایشگاه فن‌بازار تجهیزات پزشکی

برپایی نمایشگاه فن‌بازار تجهیزات پزشکی

مدیرکل امور اقتصادی دانش‌بنیان و سرمایه‌گذاری دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری نمایشگاه فن‌بازار تجهیزات پزشکی در ماه جاری خبر داد.
دکتر پیام نجفی با بیان اینکه نمایشگاه فن‌بازار تجهیزات پزشکی از تاریخ ۱۷ تا ۱۹ آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود، گفت: در این نمایشگاه صاحبان ایده و محصول و سرمایه‌گذاران دارای غرفه‌هایی مجزا خواهند بود.
وی با بیان اینکه محصولات بسیار زیادی در دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد که باید به مرحله تجاری‌سازی و تولید انبوه برسد، اظهار کرد: یکی از رسالت‌های دانشگاه این است که به عنوان حامی، صاحبان ایده را به سرمایه‌گذاران و صاحبان کسب‌وکار متصل کند تا ایده‌ها و محصولات وارد عرصه اقتصادی کشور شوند. به همین منظور اداره کل امور اقتصادی دانش‌بنیان و سرمایه‌گذاری دانشگاه با همکاری معاونت‌های پژوهش و فناوری و معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی اقدام به برگزاری این نمایشگاه کرده است.
مدیرکل امور اقتصادی دانش‌بنیان و سرمایه‌گذاری دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: نمایشگاه فن‌بازار تجهیزات پزشکی در محل دائمی نمایشگاه‌های دانشگاه آزاد اسلامی واقع در سازمان مرکزی طبقه فوقانی پارکینگ طبقانی برپا می‌شود.
نجفی در ادامه تصریح کرد: از آنجا که مراکز رشد مستقر در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به نحو مطلوبی در حوزه ساخت تجهیزات پزشکی فعالیت دارند و از طرفی کشور به این تجهیزات نیازمند است، برگزاری این نمایشگاه می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد: برگزاری نمایشگاه فن‌بازار تجهیزات پزشکی منجر به عقد قرارداد بین صاحبان ایده و صاحبان سرمایه شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایسنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com