0  |  0

رویداد چاپ سه‌بعدی ایران برگزار می‌شود

رویداد چاپ سه‌بعدی ایران برگزار می‌شود

دومین رویداد جامع ساخت افزایشی ایران در سه بخش مسابقه، نمایشگاه و کنفرانس تخصصی با حمایت ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می شود. در این دوره در هر یک از بخش های ذکر شده اتفاقاتی رخ می دهد تا در این گردهمایی فعالان حوزه چاپ سه بعدی شاهد پیشرفت و توسعه باشیم. بخش نمایشگاه که همچون ویترینی برای ارائه دستاوردها و محصولات فعالان این حوزه است 25 شرکت دانش بنیان و دانشگاه حضور دارند تا دستاوردهای خود را در معرض نمایش قرار دهند.
البته در مجاورت نمایشگاه نیز بیش از 35 گروه دانشجویی، دانش آموزی و دبیران به رقابت می پردازند تا بخش مسابقه نیز اجرایی شود.
همچنین در بخش کنفرانس 8 سخنرانی کلیدی و 29 مقاله ارائه می شود تا شاهد ارائه آخرین دستاوردها و تحقیقات در این حوزه باشیم.
دومین رویداد جامع ساخت افزایشی ایران (چاپ سه بعدی( 14 تا 16 آذر ماه سال جاری در باغ کتاب تهران برگزار می شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: بنیاد ملی نخبگان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com