صفحه نخست  »  مدیریت  »  کتاب  » 
0  |  0

نوپای خود را به دنیا بیاور (یک کسب و کار جدید)

نوپای خود را به دنیا بیاور (یک کسب و کار جدید)

آنچه در سراسر کتاب «نوپای خود را به دنیا بیاور» بدان پرداخته می‌شود این است که خود مسئولیت رشد خویش را برعهده گرفته و به کمک «ماما» خودِ برترمان را متولد کنیم. شبکه‌سازی و پیدا کردن این ماماها چیزی است که به عنوان یک مهارت در جای‌جای کتاب آموزش داده می‌شود. این کتاب نه برای غربی‌ها که برای تک‌تک انسان‌ها در هر کجا از این کره خاکی جعبه ابزاری سودمند و کاربردی فراهم می‌نماید، جعبه‌ابزاری شخصی‌سازی شده و متناسب با ارزش‌ها و باورهای تمامی انسان‌ها. چرا که به اثبات می‌رساند تمامی انسان‌ها به ذات و در کوچکترین عنصر وجودی خود کارآفرین هستند. ما برای آن به وجود آمده‌ایم تا در جهان به پیش رویم و هر یک حماسه‌ای خلق کنیم. ما انسان‌ها صاحبان شرکت نوپای خود هستیم که بنا به دلایل تاریخی این هویت را به فراموشی سپرده‌ایم. لازم است بیدار شویم، خویش را نظاره کنیم و به کمک هنر ارتباطات، بالقوه‌هایمان را در محیط عمل به فعل برسانیم. ضروری است که بدانیم هیچ انسانی به سعادت نمی‌رسد مگر آنکه دوبار زاده شود: یک‌بار از مادر، و دیگر بار از خویشتن، تا حقیقت درونش در زایش دوم هویدا شود و زندگی واقعی او آغاز گردد. این زایش دوم در ساده‌ترین برداشت می‌تواند در هیئت یک انسانِ «صاحب حرفه» باشد که منظور اصلی کتاب می‌باشد اما در لایه‌های زیرین و به عقیده‌ی اینجانب به ابعاد روح و روانی فرد نیز نفوذ می‌کند. اما چه در لایه‌های ابتدایی این تعبیر و چه در عمق آن، در این مفهوم دارای اشتراک هستیم که باید آغاز کنیم، باید گوهر درونی‌مان را به بیرون از صدف وجودمان بیاوریم تا «ز اندک ما جهان شود پر»

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com