0  |  0

حمایت از افراد خلاق، نوآور و طرح‌های دانش بنیان

حمایت از افراد خلاق، نوآور و طرح‌های دانش بنیان

مسعود خاکسار با بیان اینکه تسهیلات کارآفرینی سبب اشتغال 4200 نفر شده است اظهار داشت: صندوق کارآفرینی امید استان کرمانشاه با تلاش همکاران و دستگاه‌های اجرایی رتبه نخست کارآفرینی را در سطح استان و کشور کسب کرده است.
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید استان کرمانشاه افزود: اجرای طرح «هر روستا یک محصول و هر خانه یک کارخانه» یکی از مهمترین برنامه‌های این صندوق است که تا پایان امسال اجرا می‌شود.
خاکسار از اجرای طرح ایجاد روستای فاقد بیکار در استان کرمانشاه خبرداد و گفت: براساس این طرح در مناطق مختلف روستاهایی شناسایی می‌شود که با اشتغالزایی در این روستاها فرد بیکار وجود نداشته باشد.
وی با بیان اینکه صندوق کارآفرینی کار خود را از سال 85 در بخش اشتغال و ازدواج آغاز کرد و در سال 92 به سمت پرداخت‌های جمعی، کارآفرینی و زنجیره تولید حرکت کرد، گفت: برنامه جدید این صندوق توانمندسازی جوامع بومی و محلی و حمایت از مناطق کم‌برخوردار و روستایی و عشایری است که استان کرمانشاه در این راستا پیشرو بوده است.
خاکسار افزود: با توجه به اینکه بسیاری از افراد خلاق به دلیل مشکلات مالی امکان ظهور و بروز پیدا نمی‌کنند بنابراین یکی از برنامه‌های صندوق کارآفرینی حمایت از افراد خلاق، نوآور و طرح‌های دانش بنیان است که دوره تنفس چهار تا 6 ماهه نیز برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: تسنیم
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com