0  |  0

دانشگاه علوم پزشکی میزبانی برای دانش بنیان‌ها

دانشگاه علوم پزشکی میزبانی برای دانش بنیان‌ها

کتر مسعود ناصری پور گفت: بخشی از زیرساخت های مورد پارک علم و فناوری این دانشگاه آماده شده و درحال آماده سازی بخش دیگری هستیم که اگر شرکت های آب و برق تاخیری در واگذاری این موارد نداشته باشند، این مجموعه بزودی آماده بهره برداری خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه مجوزهای لازم برای راه اندازی این مجموعه اخذ شده، اظهار امیدواری کرد که با راه اندازی این مجموعه شاهد توسعه فعالیت شرکت های دانش بنیان و افزایش تولید محصولات بومی باشیم.
ناصری پور اظهار داشت: در تلاش هستیم تا پارک علم و فناوری با توسعه فعالیت های شرکت های دانش بنیان، زمینه تامین نیازهای جامعه در حوزه بهداشت و درمان را به نحو مطلوب برآورده سازد تا مردم دغدغه ای در این زمینه نداشته باشند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران لازمه حرکت به سمت کارآفرینی و خلق ثروث در دانشگاه ها را حمایت از محققان و شرکت های دانش بنیان دانست و گفت: تمام سعی و تلاش ما حمایت های لازم از محققان، پژوهشگران و شرکت های دانش بنیان است.
وی به افزایش شرکت های دانش بینان این دانشگاه اشاره کرد و گفت: تعداد شرکت های دانش بنیان این دانشگاه در سال گذشته 2 مورد بوده که تاکنون به 10 شرکت رسیده است که نشان دهنده افزایش مناسب این مجموعه ها در دانشگاه دارد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران بیان داشت که تعداد دیگری از شرکت های دانش بنیان این مجموعه در شرف تاسیس هستند که در آینده شاهد افزایش این مجموعه ها در دانشگاه علوم پزشکی ایران خواهیم بود.
وی به فعالیت مرکز رشد این دانشگاه اشاره کرد و گفت: در صدد توسعه فیزیکی مرکز رشد این دانشگاه هستیم تا شاهد رشد فعالیت های این مجموعه ها و شرکت های دانش بنیان باشیم.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایرنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com