صفحه نخست  »  مدیریت  »  کتاب  » 
0  |  0

ستاره کارآفرینی شوید

ستاره کارآفرینی شوید

اکنون و همین شرایط موجود کشور، بهترین زمان راه اندازی و توسعه کسب و کار شماست.
کسانی که از تغییرات شرایط و راهکارهای نوین موفقیت در کسب و کار آگاهی ندارند برای توجیه نتایج ضعیف خود، از انواع مشکلات و موانع نام می برند. اما در همین شرایط کارآفرینان هوشمندی هستند که در نهایت موفقیت و بهره مندی قرار دارند. مهمترین تفاوت این دو دسته در دانستن نکات اساسی موفقیت کسب و کارهای امروزی و به کارگیری آنهاست.
امروز کسب و کارها در مقابل این دو راهی قرار گرفته اند که سخت تر و بیشتر اما به روش های سنتی گذشته کار کنند، یا اینکه نکات موفقیت کسب و کارهای امروزی را آموخته و از آنها استفاده کنند.
شما هم اگر می خواهید گران باشید باید تلاش کنید تا بهترین باشید. در این کتاب با بیانی ساده، شیوا، کاربردی و البته منطبق با نیازهای کشورمان، شما را با اجزای اصلی ساخت یک کسب و کار فوق العاده آشنا می کنیم تا بتوانید
ستاره کارآفرینی شوید
امروز و همین شرایط، بهترین زمان برای شروعی قدرتمند است. آغاز کننده باشید.
کتاب ستاره کارآفرینی شوید، در شش فصل اصلی ترین موضوعات مورد نیاز کارآفرینان را معرفی و برای آنها راهکارهای عملیاتی موفقیت ارائه می دهد.
فصل اول کتاب در رابطه با کارآفرینی در شرایط امروز است.
از دلایل نابودی کسب و کارهای سنتی می گوید و اینکه کارآفرینی موفق امروزی چه ویژگی های باید داشته باشد.
فصل دوم کتاب استراتژی های موفقیت برای کارآفرینان و کسب و کارهای امروزی را ارائه می دهد.
در این فصل می بینید که چگونه می توانید کسب و کار خود را متمایز و موفق کنید.
فصل سوم کتاب کتاب درباره بازاریابی است.
بازاریابی برای کسب و کارهای خرد و متوسط مقیاس همه چیز است. در این فصل ابزارها و تکنیکهای بازاریابی برای کارآفرینی معرفی شده اند.
فصل چهارم درباره فروش است.
اگر همه کاری انجام دهید اما چیزی نفروشید، به این معنی است که هیچ کاری انجام نداده اید. در این فصل مرور می کنیم که موفق ترین فروشندگان و شرکت ها چه کارهایی برای موفقیت انجام می دهند.
در فصل پنجم در رابطه با مدیریت ارتباط با مشتریان صبحت شده است.
در بازار رقابتی امروز، اولویت اول کسب و کارها حفظ مشتریان قبلی خود و بعد یافتن مشتریان جدید است. در این فصل راهکارهای ارتباط با مشتریان به منظور جذب، حفظ و ارتقاء مشتریان آورده شده است.
در فصل ششم راجع به منابع انسانی صحبت می کنیم.
منابع انسانی می تواند بزرگترین سرمایه سازمان و یا بزرگترین هزینه و ضرر آن باشد. شرکت های موفق افرادی را استخدام نمی کنند تا بعد به آنها آموزش بدهند. آنها افراد موفق را استخدام می کنند و بعد به آنها انگیزه می دهند. در این فصل راجع به استخدام، جذب و اخراج نیروی انسانی برای کسب و کارها صحبت شده است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com