0  |  0

برگزاری برنامه پیش‌شتاب‌دهی رویش تک

برگزاری برنامه پیش‌شتاب‌دهی رویش تک

مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاددانشگاهی (رویش) در راستای تقویت اکوسیستم استارتاپی کشور، رویداد پیش‌شتابدهی "رویش‌تِک" را با محوریت کشاورزی هوشمند، کاربرد اینترنت اشیاء در مدیریت منابع آب و کاربرد اینترنت اشیاء در مدیریت مصرف انرژی، با همکاری معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه شهید رجایی برگزار می‌کند. این رویداد از تاریخ ۶ بهمن الی ۷ اسفند ماه سال جاری از ساعت ۱۴ الی ۱۹ طی ۲۱ نیم‌روز کاری برگزار می‌شود.
از مهم‌ترین اهداف برگزاری این برنامه، می‌توان به مواردی چون ایجاد بستر مناسب جهت شناسایی، جذب و رشد ایده‌های نوآورانه در حوزه‌های مرتبط با فناوری‌های راهبردی و اولویت‌دار ملی و ارتقای مهارت‌های موردنیاز تیم‌ها و استارتاپ‌ها در این حوزه‌ها اشاره کرد.
از مزایای حضور در این رویداد، تقویت مهارت‌های ایجاد یک کسب و کار و پروراندن ایده خود و همچنین ارتباط با افراد خبره و باتجربه این حوزه است. از دیگر مزایای حضور، بهره مندی از جوایزی است که به تیم‌های برتر اهدا خواهد شد که یکی از این جوایز امکان استقرار در یک مرکز رشد یا مرکز شتابدهی است.
مرکز رشد رویش اولین مرکز رشدی است که توسط جهاد دانشگاهی در سال ۱۳۸۲ تأسیس شده و از استارتاپ‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات حمایت می­‌کند. در حال حاضر ۱۵ استارتاپ این حوزه زیرمجموعه رویش هستند.
طبق اعلام روابط عمومی مرکز رشد رویش، علاقه­‌مندان می­‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۸۸۹۳۰۱۵۰ داخلی ۴۴۱ تماس بگیرند و از طریق لینک http://rooyesh.ir/INCU/Home/PreRooyeshtech ثبت نام کنند. آخرین مهلت ثبت نام ۲۲ دی ماه اعلام شده است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایسنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com