صفحه نخست  »  مدیریت  »  کتاب  » 
0  |  0

بازآفرینی شما

بازآفرینی شما

کارشناسان خواندن این کتاب را برای کارآفرینان ضروری می‌دانند. کلارک در این کتاب مدلی را برای کسب مزیت و درآمد از تخصص افراد ارائه می‌دهد. این مدل مربیگری، مشاوره، تولید پادکست، صحبت کردن، تشکیل یک جامعه از هواداران محصول، عرضه‌ی خدمات دیجیتال و موارد دیگر را پوشش می‌دهد. کلارک در هر فصل، بخشی را با عنوان «این روش را امتحان کنید» آورده است که به خوانندگان کمک می‌کند ایده‌های مفهومی را به مرحله‌ی اجرا برسانند.
فهرست مطالب:
فصل1:چشم انداز تازه ای از برند سازی
فصل2:بدانید که از کجا آغاز کنید
فصل3:در مورد مقصدتان تحقیق کنید
فصل4:مسیرتان را آزمایش کنید
فصل 5:مهارت هایی که به آنها نیاز دارید را پرورش دهید
فصل6:مربی شما کیست؟
فصل7:از تفاوت هایتان بهره ببرید
فصل8:داستانتان را بسازید
فصل9:خود را تقویت کنید
فصل10:ارزش تان را به اثبات برسانید
فصل11:ادامه دهید

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com