0  |  0

جشنواره ملی«حرکت»، رویدادی برای شکوفایی ایده های خلاق

جشنواره ملی«حرکت»، رویدادی برای شکوفایی ایده های خلاق

یازدهمین جشنواره ملی"حرکت" به عنوان یک رویداد مهم علمی- دانشجویی با تأکید بر هم افزایی، تکثیر ایده‌های خلاق و ایجاد انگیزه و نشاط در انجمن های علمی دانشجویی هر سال برگزار می‌شود.
در یازدهمین جشنواره ملی حرکت در دانشگاه اصفهان، برنامه ها و سیاست های ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی در حمایت از دانشجویان، اساتید و محققان برای مهاجرت به حوزه های علوم شناختی و انجام فعالیت های مطالعاتی و پژوهشی در رشته های دانش علوم شناختی ارایه و آخرین کتب و نشریات انتشار یافته درحوزه های دانش علوم شناختی در معرض دید علاقه مندان، دانش پژوهان و پژوهشگران قرار گرفت.
ستاد توسعه علوم شناختی معاونت علمی در راستای پشتیبانی از تشکیل و فعالیت انجمن های علمی-دانشجویی مغز و شناخت و حمایت از آثار شناختی، در یازدهمین جشنواره ملی "حرکت"، مشارکت فعال داشت.
این جشنواره هرساله به میزبانی یکی از مراکز دانشگاهی و با شرکت حدود یکصد دانشگاه و یک هزار دانشجو فعال، برای نمایش و داوری آثار و فعالیت های برگزیده انجمن های علمی- دانشجویی برگزار می شود.
جشنواره ملی "حرکت" ویژه انجمن های علمی-دانشجویی با تأکید بر هم افزایی، تکثیر ایده های خلاق و ایجاد انگیزه و نشاط در انجمن های علمی دانشجویی همه ساله برگزار می‌شود و حرکتی نوین برای سازماندهی فعالیت‌های علمي دانشجویی و شکوفایی استعدادهای شگرف جوان و خلاق محسوب می شود.
شناسایی انجمن های علمی-دانشجویی موفق و تقدیر از فعالان این انجمن ها، انعکاس فعالیت‌های الگو و موفق، ایجاد تحرک توام با جهت دهی فعالیت های این انجمن ها و شکل گیری بسترهای مناسب به منظور آشنایی با ظرفیت ها و توانمندی های انجمن های علمی دانشجویی از اهداف جشنواره ملی حرکت عنوان شده است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com