0  |  0

رویداد بینشانه برگزار می‌شود

رویداد بینشانه برگزار می‌شود

رویداد بینشانه شعار محوری «برای دانشمند داشتن باید؛ فرابگیریم، فراتر برویم» ویژه نخبگان و استعداد های‌برتر استان اصفهان و دانشجویان علاقمند به برنامه‌هایی به سبک TED talk ، با مشارکت بنیاد نخبگان استان اصفهان با همکاری معاونت پژوهش‌و‌فناوری دانشگاه علوم‌پزشکی اصفهان برگزار می‌شود.
بینشانه رویدادی مستقل با الهام از رویدادهای مشهور TED talk است. این رویداد با هدف تسهیم دانش، نوآوری و سرمایه‌های تجربی افراد با تخصص‌های گوناگون برگزار می‌شود.
سخنرانان این رویداد همیشه به‌صورت داوطلبانه در آن شرکت می‌کنند و هر کدام، تجربیات خود را در مدت حدود 20 در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌دهند.
این اشتراک‌گذاری تجربیات، زمینه‌های گفت‌وگو و بحث و تبادل‌نظر را در میان شرکت‌کنندگان و سخنرانان ایجاد می‌کند. گفت‌وگو و تبادل‌نظر، هدف اصلی رویدادهای بینشانه است.
لازم به ذکر است، رویداد بینشانه 22 آذر در اصفهان برگزار می‌شود. متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت‌نام در این رویداد، به سامانۀ بنیاد نخبگان استان اصفهان مراجعه کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: بنیاد ملی نخبگان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com