1  |  0

فراخوان جشنواره مخترعان، مبتکران و نوآوران منتشر شد

فراخوان جشنواره مخترعان، مبتکران و نوآوران منتشر شد

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد گفت: دانشجویان، صنعتگران و دانش آموزان تا اول بهمن فرصت دارند مشخصات اثر و اختراع خود را به دبیرخانه این جشنواره به نشانی ifi2019.iaun.ac.ir/fa/poster.php بفرستند.
امیررضا نقش افزود: پزشكی، علوم‌ دارویی، شیمی، فیزیك و هسته‌ای، نفت، گاز و پتروشیمی، مواد و متالوژی، پلیمر، صنایع‌غذایی، برق، مكانیك و هوافضا، كشاورزی و منابع‌ طبیعی، عمران، كامپیوتر و فناوری اطلاعات، نساجی و معماری از محورهای اصلی این جشنواره علمی است و شركت در این جشنواره برای همه دانشجویان، صنعتگران و دانش‌آموزانی كه اختراع ثبت شده دارند، مجاز است.
وی با حمایت از ایده‌ و نوآوری‌های مخترعان و مبتكران به عنوان اولویت راهبردی در دانشگاه آزاداسلامی افزود: توجه به این راهبرد مهم و اساسی می‌تواند تحولات خوبی را در زمینه كاربردی کردن دانش و پژوهش دردانشگاه رقم بزند.
عضو هیأت امنای دانشگاه آزاداسلامی استان اصفهان گفت: یكی از مزایای این جشنواره دعوت از مدیران صنایع مختلف و شركت‌های دانش‌بنیان موفق برای شركت در این رویداد علمی است تا از این طریق امكان ارتباط مستقیم مخترعان و صاحبان صنایع و شركت‌ها فراهم شود تا مخترعان بتوانند زمینه تجاری‌سازی اختراعات خود را فراهم کنند.
امیرضا نقش افزود: برگزاری نمایشگاه محصولات و ایده‌ها، سخنرانی و كارگاه‌های آموزشی مختلفی از جمله آشنایی با مالكیت‌ فكری، ثبت اختراع داخلی و خارجی، جستجو و تحلیل پتنت، تجاری‌سازی و بازاریابی پتنت و فناوری، طرح كسب و كار و ایجاد شركت دانش‌بنیان و اعتبار‌سنجی ایده‌ها و اختراعات از برنامه های جانبی این جشنواره علمی است.
هفتمین جشنواره مخترعان مبتكران و نوآوران دانشگاه آزاداسلامی  14تا16  اسفند امسال در واحد نجف‌آباد برگزار می‌شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com