0  |  1

بودجه‌ی پارک‌های علم و فناوری افزایش می‌یابد

بودجه‌ی پارک‌های علم و فناوری افزایش می‌یابد

غلامی گفت: در راستای افزایش اشتغالزایی جوانان برنامه‌های حمایتی وزارت علوم گسترش پیدا می‌کند.
منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به همکاری وزارت علوم و معاونت علمی و فناوری، اظهار کرد: پارک‌های علم و فناوری تحت نظارت معاونت علمی نیستند؛ حوزه معاونت در کنار وزارت علوم است.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به وظیفه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، گفت: این نهاد در بخش‌هایی وارد می‌شود که وزارت علوم ورود نداشته است و جزو وظایفش‌ نیست، در واقع ما و معاونت علمی خانواده‌ای هستیم که در یک محیط با یکدیگر کار می‌کنیم.
وی ادامه داد: هر اتفاق خوبی که در معاونت علمی و فناوری اتفاق بیفتد سبب خوشحالی همکاران ما در وزارتخانه و هر اتفاق رخ داده در وزارتخانه به خرسندی مسئولان معاونت علمی منجر خواهد شد.
غلامی درباره پارک‌های علم و فناوری، اظهار کرد: این پارک‌ها با نقشی موثر در توسعه اشتغال و کارآفرینی‌ قطعا می‌توانند سبب ایجاد اشتغال مبتنی‌ بر دانش و فناوری شوند و از این رو برای ما بسیار اهمیت دارند.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به توجه ویژه به پارک‌های علم و فناوری، گفت: در یک سال گذشته برای توسعه و تقویت پارک‌های علم و فناوری برنامه‌هایی متعدد داشته‌ایم.
پیش برد اهداف کلان پژوهشی هدف وزارت علوم است
وی با اشاره به راه‌های کمک به پارک‌های علم و فناوری، گفت: یکی از برنامه‌های ما برای حمایت از این پارک‌ها، افزایش بودجه به‌منظور پوشش هزینه‌ها و پیش‌برد اهداف کلان بوده است.
غلامی درباره هزینه‌های پارک‌های علم و فناوری، اظهار کرد: این هزینه‌ها نوعا به شکل حمایت از شرکت‌های جدید‌التأسیس جوانان و صاحبان ایده است؛ در این برنامه دفاتر کار در اختیار جوانانی که ایده‌هایی ناب دارند، قرار داده می‌شود و حمایت از آنها به صورت کامل انجام می‌شود.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه هرچه میزان اعتبارات افزایش یابد، عملکرد جوانان بهبود پیدا می‌کند، گفت: اگر حمایت‌ها افزایش یابد، افراد تحت پوشش پارک‌های علم و فناوری بیشتر شده و تعداد بیشتری ایده و فکر جدید حمایت می‌شوند و به سمت تولید و صنعتی شدن پیش می‌روند.
وی ادامه داد: ایده‌های جدید پارک‌های علم و فناوری سبب افزایش اشتغال جوانان و کارآفرینی‌ آنها خواهد شد و به طور کل با پیش‌برد این اهداف در پارک‌های علم و فناوری به دنبال حمایت از جوانان هستیم.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com