0  |  0

برگزاری فستیوال سه ماهه کسب و کار

برگزاری فستیوال سه ماهه کسب و کار

هدف فستیوال ۳ماهه کسب و کار حمایت و ارتقای فرهنگ کارآفرینی و آگاهی بخشی به جامعه در زمینه چگونگی پرورش ایده های نوی دانشجویان، اساتید، دانشگاهها، کارآفرینان و... و راه اندازی کسب و کارهای نوپا و تبدیل ایده های خلاقانه به محصول با ایجاد بستر مناسب در بخشهای گوناگون و برگزاری دوره هایی به صورت انلاین است.
در این فستیوال افراد با ارائه ایده ها و طرحهای نوآورانه خود در ۱۸ زمینه عیار و اعتبار ایده ها و کسب و کارهای خود را بسنجند.
این جشنواره دارای رویدادهای متنوع و جذابی مانند اینو کافه، اینو نما و اینوتاک است که در هر بخش مدیران شرکتهای بزرگ، سرمایه گذاران، اساتید کارآفرین برتر دانشگاهها، کارآفرینان، مدرسان نامدار این حوزه و... به نوآوران در جهت پیشبرد طرحها و ایده ها کمک می کنند.
علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت innocup.kntu.ac.ir مراجعه کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com