0  |  0

سومین همایش ملی ورزش در کودکی برگزار می‌شود

سومین همایش ملی ورزش در کودکی برگزار می‌شود

سومین همایش ملی ورزش در کودکی با هدف استعدادیابی و بررسی ناهنجاری ها و آسیب‌های ورزش در کودکان در دانشکده تربیت بدنی دانشگاه خوارزمی برگزار می‌شود.
دکتر علیرضا الهی درباره سومین همایش ملی ورزش در کودکان اظهار کرد: سومین همایش ملی ورزش در کودکان با همکاری آکادمی ملی المپیک و معاونت تربیت بدنی و تندرستی آموزش و پرورش با هدف تخصصی کردن ورزش در حیطه‌ی کودکان و بررسی آسیب‌ها و رشد و یادگیری حرکتی در کودکان برگزار می‌شود. در حقیقت با برگزاری این همایش به دنبال آن هستیم تا مطرح کنیم ناهنجاری ها در کودکان چگونه تشخیص داده می‌شود، چگونه با آسیب‌ها برخورد کنند و بحث روانشناسی و یادگیری در کودکان متفاوت از بزرگسالان است.
وی گفت: با توجه به دستاوردهای خوبی که از دو دوره برگزاری این همایش داشتیم، امسال سعی داشتیم این همایش را به صورت بین‌المللی برگزار کنیم که متاسفانه مسائل ارزی اجازه نداد تا همایش را به صورت بین‌المللی برگزار کنیم. البته با وجود مشکلات ارزی باز هم تلاش کردیم تا دو مهمان خارجی در این همایش داشته باشیم.
الهی سلامت جسمانی و بیماری ها، تحلیل حرکتی، استعدادیابی، ارزیابی جسمانی و مهارتی، فناوری و مهندسی ورزش، حرکات اصلاحی و بازی درمانی، آسیب‌های حرکتی، اشتغالزایی و کارآفرینی از جمله محورهای این همایش عنوان کرد.
دبیرکل سومین همایش ملی ورزش در کودکان خاطرنشان کرد: دانشکده تربیت بدنی دانشگاه خوارزمی با راه‌اندازی قطب علمی ورزش در کودکی سعی دارد همایش‌های تخصصی در زمینه کودکان برگزار کند تا با بررسی رشد و یادگیری حرکتی، فیزیولوژی ورزش، استعدادیابی، کارآفرینی و اشتغالزایی در ورزش کودکان، آسیب شناسی و ناهنجاری های اسکلتی و عضلانی بحث ورزش در کودکان را با نگاه تخصصی دنبال کند.
وی در پایان افزود: در جریان برگزاری همایش ۸ کارگاه آموزشی و ۴ نشست تخصصی در زمینه‌های مختلف داریم. همچنین به دنبال تعامل با فدراسیون ها هستیم تا حضور پررنگی در این همایش داشته باشند که تا به الان فدراسیون شنا و دانش‌آموزی حضور خود را برای شرکت در همایش اعلام کردند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایسنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com