صفحه نخست  »  مدیریت  »  کتاب  » 
0  |  2

نگاهی اجمالی بر وب سایت Medium

نگاهی اجمالی بر وب سایت Medium

«Medium» یک پلتفرم نشر الکترونیک آنلاین است که در آگوست ۲۰۱۲ توسط بنیان‌گذار توییتر «اوان ویلیامز» راه اندازی شد. از نظر قانونی این پایگاه متعلق به شرکت مدیوم است. این پلتفرم مثالی تکامل یافته از روزنامه‌نگاری اجتماعی است که درعمل به عنوان سرویس میزبانی وبلاگ شناخته می‌شود و ترکیبی از مجموعه افراد آماتور، حرفه‌ای، ناشران، نشریات و وبلاگ‌های رسمی را در برمی‌گیرد.

ویلیامز مدیوم را با توجه به ایده تشویق کاربران به نوشتن بیش از استاندارد محدودیت ۱۴۰ کاراکتری موجود در توییتر توسعه داد و درنهایت به عنوان برندی مستقل رشد کرد و از توییتر جدا شد.

کم‌کم مدیوم محتوایی شبیه یک وبلاگ جمعی به خود گرفت؛ وبلاگی با موج عظیم کاربران که هر کدام با عینک خود روایتی از زندگی را به اشتراک می‌گذاشتند. اکنون کاربران این وبلاگ می توانند در حوزه های مختلفی از جمله حوزه های فرهنگی، فناوری، استارتاپی، سیاسی، طراحی، سلامت و ... محتوای خود را به اشتراک بگذارند.

برای آشنایی بیشتر با وب سایت  «Medium»  روی تصویر کلیک کنید 

نگاهی اجمالی بر وب سایت medium

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com