0  |  0

بهره‌برداری از نخستین مرکز نیکوکاری کارآفرینی روستایی

بهره‌برداری از نخستین مرکز نیکوکاری کارآفرینی روستایی

سلمان دانشور اظهار داشت: برنامه‌ریزی برای درآمد مراکز نیکوکاری 20 میلیارد تومان برآورد شده بود که خوشبختانه با تحقق کامل برنامه، این رقم در هشت‌ماهه امسال از 21 میلیارد و 440 میلیون تومان عبور کرد.
وی با اشاره به میزان کمک‌های 8 ماهه سال قبل گفت: مراکز نیکوکاری فعال در خراسان رضوی در هشت‌ماهه سال گذشته حدود هشت میلیارد و 330 میلیون تومان جمع‌آوری کمک داشتند.
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی از فعال بودن 79 مرکز نیکوکاری در هشت‌ماهه امسال در خراسان رضوی خبر داد و افزود: کمک‌های مراکز نیکوکاری در این 8 ماه در قالب‌های مختلف بوده است که بیش از 10 میلیارد و 745 میلیون تومان آن در قالب کالا، بیش از هشت میلیارد و 58 میلیون تومان در قالب ارائه خدمات و بیش از 2 میلیارد و 589 میلیون تومان به‌صورت نقدی جمع‌آوری و هزینه شده است.
دانشور افزود: مشارکت‌های نیکوکاران در محلات با مراکز نیکوکاری شامل بیش از یک میلیارد و 254 میلیون تومان در بخش صدقات، 293 میلیون تومان در بخش زکات، یک میلیارد و 650 میلیون تومان در قالب جشن عاطفه‌ها، چهار میلیارد و 804 میلیون تومان در بخش اطعام و معیشت، 176 میلیون تومان در بخش مسکن و 586 میلیون تومان در بخش جهیزیه می‌شود.
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی یادآور شد: برای نخستین بار در کشور مرکز نیکوکاری کارآفرینی روستایی در خراسان رضوی و اداره رضویه مشهد به افتتاح رسید که در آن مرکز علاوه بر خدمات حمایتی، به بحث اشتغال‌زایی نیز پرداخته می‌شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: تسنیم
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com