صفحه نخست  »  مدیریت  »  کتاب  » 
0  |  0

کارآفرین یک دقیقه ای

کارآفرین یک دقیقه ای

کتاب «کارآفرین یک دقیقه ای»، نوشته‌ی «کن بلانچارد»، ترجمه ی «امیر توفیقی»، توسط انتشارات «رسا»، در «158» و در سال «1387» صفحه منتشر شده است.

 کار آفرین یک دقیقه ای به بیان داستان چالش هایی می پردازد که کارآفرینان بلند پرواز در ایجاد کـسب و کار خود با آنها مواجه می شوند: مسائلی چون یافتن منابع جدید کـسب درآمد، حفظ کردن مشتری های وفادار، و ایجاد نقدینگی مناسب برای کـسب و کار.
با جلوتر رفتن داستان، رازهای تبدیل شدن به یک کارآفرین موفق برملا می شوند. رازهایی چون ایجاد پایگاهی مستحکم، شیوۀ راه اندازی کمپانی و ارائه خدمات افسانه ای.
این کتاب توصیه هایی را به صورت بینش های یک دقیقه ای از کارآفرینان واقعی و متفکران پیشرو در این حوزه بیان داشته و راهنمایی هایی عملی در مورد بهترین نحوۀ مشخص کردن اهداف کارآفرینانه ارائه می دهد.
کارآفرین یک دقیقه ای به شما کمک می کند تا این نکته را دریابید که گرچه دست یابی به موفقیت در عمل ممکن است بسیار دشوار باشد، اما تمرکز کردن بر روی تعدادی اصل پایه می تواند احتمال موفقیت تان را به شدت افزایش دهد و کمک تان کند تا در راه رسیدن به موفقیت، دوران پر رونقی را تجربه کنید.
نورمن وینست پیل، نویسنده ی «قدرت تفکر مثبت»
 فهرست مطالب :
تقدیم
مقدمۀ مترجم
پیش گفتار
یادداشتی برای خوانندگان
ایجاد یک زیربنای مستحکم
بالیدن در دانایی
مهارت آموزی
درک نکاتی در مورد کارآفرینی
سرآغاز یک ارتباط ارزشمند
باز شدن درها
راه اندازی کمپانی
فشارهای مالی روزافزون
ایجاد خدمات افسانه ای
کمک به افراد برای اوج گرفتن مثل عقاب
مسائل نفسانی و غرور
اجرا کردن تغییرات
کنار هم قرار دادن اجزا
ایجاد یک میراث ماندگار
ضمیمه: 20 ویژگی کارآفرینان موفق

 

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com