0  |  2

چهارمین کنفرانس ملی «توانمندسازی مدیران» برگزار می‌شود

چهارمین کنفرانس ملی «توانمندسازی مدیران» برگزار می‌شود

چهارمین کنفرانس ملی توانمندسازی مدیران،در ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ در محل همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار می‌شود.
بنابر اعلام چهارمین کنفرانس ملی توانمندسازی مدیران، دبیرکل این کنگره وحید حاجی‌زاده درباره ضرورت‌ها و دلایل برگزاری این همایش گفت: در چند سال گذشته شاهد این بوده‌ایم که اکثر بنگاه‌های اقتصادی و کسب‌وکارهای فعال به دلیل عدم آموزش‌های نوین درخصوص جذب، تبلیغات و وفادارسازی مشتریان و همچنین اجرای امور صحیح امور حقوقی کسب‌وکار درون سازمان خود، در میدان رقابت با رقبای خارجی فرصت را از دست داده‌اند و بعضا منجر به شکست تجاری شده است.
حاجی زاده افزود: یکی از نکات مهمی که مدیران و فعالان اقتصادی ما باید در حوزه کسب‌وکار خود آموزش ببینند این است که همواره در فراگیری علوم و فنون مدیریت کسب‌وکار تلاش کرده و نسبت به مهارت آموزی دانش این حوزه پیش قدم باشند تا بتوانند توسعه مطلوب و درخور مدیران ایران را به دست آورند. ما در این همایش تلاش داریم تا از طریق بزرگان و نخبگان موفقیت و کسب‌وکار به علاقه‌مندان آموزش دهیم که مسیر گذر از این راه پر پیچ و خم کجاست.
حاجی‌زاده در خصوص سخنران و استادان این همایش اعلام کرد سعی بر این داشتیم نفرات اول کشور و سخنرانان برجسته حوزه‌های مختلف را در این روز به خصوص گرد هم آوریم تا انتقال دانش به خوبی و با کیفیت بالا انجام شود. از همین رو با دعوت از احمد روستا (پدرعلم بازاریابی ایران)، بابک بهبودی (متخصص دیجیتال مارکتینگ)، پرویز درگی (معلم بازاریابی و فروش)، کامران صحت (دکترای بازاریابی و تبلیغات) و نیما کیمیایی (مدرس برجسته کسب‌وکار) یک پنل شگفت‌انگیز را برای مخاطبان و مدیران حاضر در این رویداد آماده کرده‌ایم .
سرفصل‌های این رویداد
-تهدیدات و فرصت‌های محیطی کسب‌وکار
-مدیریت و توسعه مهارت‌های کسب‌وکار
-راه کارهای افزایش فروش در دوران رکود اقتصادی
- تبلیغات، سوشیال مدیا مارکتینگ و ضرورت مدیریت ارتباط با مشتریان
- چگونه هیجانات مشتریانتان را هدف بگیرید؟
- افزایش درآمد به روش بزرگان بازار کار
- مشتری مداری و الگوهای طلایی در حفظ مشتری
-تکنیک‌های بازاریابی و فروش موفق
-نکات کاربردی جذب و وفادری مشتریان
-بررسی چالش‌های پیش‌روی مدیران در حوزه روابط کار
-استانداردهای برندسازی در کسب‌وکارهای ایرانی

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایسنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com