1  |  1

بخش سنتی نمی‌تواند با ایده‌های نو مقابله کند

بخش سنتی نمی‌تواند با ایده‌های نو مقابله کند

سورنا ستاری افزود: مردمی که در شهر زندگی می کنند باید مشکلات خود را از طریق کارآفرینی حل کنند، مسائل شهر را باید خود مردم حل کنند و شرکتهای چند هزار میلیاردی به واسطه حل این مشکلات داشته باشند.
وی اظهار داشت: با پیروی از ایده های دیگران به جایی نمی رسیم، هنر در خلاقیت و نوآوری است و اگر مدیریت شهری و سایر مجموعه های شهری محیطی برای فعالیت افراد خلاق و استارت آپ ها فراهم کنند، ایده های نو و فناورانه برای حل مشکلات رشد خواهند کرد.
معاون رئیس جمهوری ادامه داد: گردش مالی فین تک ها (استارت آپ های مالی و کاربرد نوآورانه فناوری در خدمات مالی) در سال گذشته به یکهزار و 300 میلیارد ریال رسیده است.
ستاری با بیان اینکه استارت آپ ها هفته ای 10 درصد رشد می کنند، خاطرنشان کرد: چه کسی است که تمایل به سرمایه گذاری در استارت آپ ها را با این شرایط اقتصادی نداشته باشد و در اینجاست که پژوهش، اقتصادی می شود و بخش خصوصی پول خود را به این بخش می آورد.
وی با یادآوری اینکه استارت آپ ها محدود به ایده های محدود نیستند، گفت: توسعه استارت آپ ها و فناوری های دانش بنیان از جمله راهکارهای نگهداری از فرزندانمان در کشور و جلوگیری از فرار مغزها نیز هست لذا حمایت از استارت آپ ها و ایده های نوآورانه و خلاق ضروری است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایرنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com