0  |  0

طرح توسعه پارک علم و فناوری دانشگاه تهران نیازمند مشارکت سرمایه گذاران

طرح توسعه پارک علم و فناوری دانشگاه تهران نیازمند مشارکت سرمایه گذاران

محمود نیلی در مراسم انعقاد تفاهم نامه با یک بانک عامل اظهار کرد: طرح توسعه پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با مساحت ۴۰۰ هزار متر مربع و ارزشی بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد ریال به مشارکت سرمایه گذاران نیاز دارد.
وی تصریح کرد: این طرح در محدوه خیابان های وصال، بلوار کشاورز، کارگر و انقلاب اجرا می شود و اتفاق جدیدی در تهران در حال رخ دادن است تا زمینه شرکت های زایشی در آینده کشور مهیا شود.
رئیس دانشگاه تهران توضیح داد: این شرکت ها دانش و ثروت را به خوبی به هم وصل می کنند، در ایران الِمان های توسعه را داریم اما این المان ها اشتراکات چندانی با هم ندارند و هدف دانشگاه تهران این است که الِمان های توسعه را کنار هم قرار داده و دانش و اقتصاد و پول و سرمایه را با هم به کار گیرد و این اتفاق، همان مفهومی است که دنیای مدرن را می سازد.
وی تاکید کرد: در کشور پروژه ای به وسعت پارک علم و فناروی دانشگاه تهران نداشته ایم، حتی در خاورمیانه هم به جرات می توان گفت پروژه ای در این وسعت و در مرکز شهر کم نظیر است.
نیلی ضمن تاثیرگذاری دانشگاه تهران در سطح اقتصاد و دانش کشور تصریح کرد: آینده شهر تهران همانطور که در گذشته متاثر از دانشگاه تهران بود، متاثر از این طرح خواهد بود. طرح های دانشگاه تهران از پختگی کافی برخوردار است و اعتماد به تصمیمات دانشگاه تهران وجود دارد.
وی ادامه داد: تا امروز ۶۰ درصد زمین ها را تملک کرده ایم.
رئیس این دانشگاه در انتها به مجوزهای مشارکتی اخذ شده اشاره کرد و گفت:برای اولین بار در دانشگاه تهران مجوز مشارکت گرفته ایم و تا کنون چنین مجوزی نداشتیم. سابق بر این قراردادهای یکساله منعقد می کردیم و در رابطه با قرارداد مشارکت تا سقف ۱۵ سال زمان داشتیم اما در رابطه با این مشارکت، دانشگاه سقفی مقرر نکرده است.
وی گفت: امیدوارم بتوانیم به الگوی برنده برنده برسیم و در نهایت کشور و ملت برنده خواهند شد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com