0  |  0

بزرگترین گردهمایی سالانه متخصصان بازاریابی دیجیتال برگزار می‌شود

بزرگترین گردهمایی سالانه متخصصان بازاریابی دیجیتال برگزار می‌شود

دومین دوره رویداد روز بازاریابی دیجیتال در تاریخ ۲۷ و ۲۸ دی‌ماه ۹۷ و با حضور متخصصان این حوزه در مرکز همایش‎های بین‌المللی رازی برگزار می‌شود. بنابر اعلام علی بابا، این رویداد با حضور یک‌هزار نفر از کارشناسان بازاریابی دیجیتال، کارشناسان تولید محتوا، مدیران کسب‎وکارها، فعالین حوزه اکوسیستم استارتاپی، دانشجویان و علاقه‎مندان به این حوزه برگزار خواهد شد.
حضور برترین مدیران عامل و بازاریابی و بازاریابی دیجیتال شرکت‎های بزرگ استارتاپی مانند، علی بابا، دیجی‌کالا، تپسی، اسنپ‎ باکس و ایوند به عنوان سخنران و ارائه ورکشاپ‎های تخصصی در زمینه جدیدترین موضوعات دیجیتال مارکتینگ و همچنین برگزاری نمایشگاه، این رویداد را به فضایی منحصر به فرد برای شبکه‎سازی و برقراری ارتباط با کارشناسان، فعالان و علاقه‎مندان این حوزه و همچنین فرصتی برای معرفی استارتاپ‎های نوپا و رونمایی از محصولات و دستاوردهای استارتاپ‎های بزرگ تبدیل کرده است.
همچنین برگزاری بیش از ۱۲ ساعت ورکشاپ تخصصی با موضوعات ریتارگتینگ، ایمیل مارکتینگ، کانتنت مارکتینگ، پرفورمنس مارکتینگ، SEO-SEM و استراتژی‎های طراحی کمیپن، ارائه ۱۰ سخنرانی توسط بنیان‎گذاران، مدیران عامل و مدیران بازاریابی شرکت‎های موفق استارتاپی در زمینه‎های مختلف بازاریابی دیجیتال و سه پنل با محوریت تبلیغات اینترنتی، اینفلوئنسر مارکتینگ و ویدئو مارکتینگ از جمله برنامه‎های رویداد روز بازاریابی دیجیتال ۲۰۱۹ DMDAY۲۰۱۹) (است.
ارائه یک پنل تخصصی و دو سخنرانی با حضور شرکت‎های علی بابا، یکتانت و دیجی‌کالا از برنامه‎های روز اول این رویداد است. روز دوم رویداد نیز از ساعت ۸ صبح آغاز می‎شود که شامل دو پنل با موضوعات اینفلوئنسر مارکتینگ و ویدئو مارکتینگ و همچنین هشت سخنرانی توسط نمایندگان شرکت‌های مختلف است.
در دومین دوره رویداد دیجیتال، یک نمایشگاه تخصصی نیز برگزار می‎شود که به استارتاپ‎های نوپا امکان می‌‏دهد تا به معرفی خود و خدماتشان بپردازند. همچنین شرکت‎های بزرگ می‎توانند با شرکت در این نمایشگاه تخصصی، از خدمات و محصولات جدیدشان رونمایی کنند.
اولین دوره این رویداد DMDAY۲۰۱۸، اردیبهشت‌ماه سال ۹۷ در سالن همایش‎های دانشگاه الزهرا برگزار شد که با استقبال گسترده‎ی مخاطبان روبه‎رو شد و توانست بیش از ۸۰۰ نفر از فعالان حوزه بازاریابی دیجیتال را دور هم جمع کند. حضور برترین برندها و همچنین مدیران عامل و بازاریابی شرکت‎های مطرح استارتاپی و آژانس‎های تبلیغاتی در رویداد روز بازاریابی دیجیتال، این رویداد را از نظر کیفی در سطح بالایی قرار داد و توانست آن را به یکی از حرفه‎ای‎ترین رویدادهای بازاریابی دیجیتال ایران تبدیل کند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایسنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com