1  |  17

ایده‌تون رو بپزید!

ایده‌تون رو بپزید!

ورقه‌های لازانیا، کمی گوشت چرخ شده،‌ فلفل دلمه‌ای، کمی پنیر پیتزا و...! همه چیز برای تهیه یک ناهار خوشمزه و به یاد ماندنی آماده‌ست. فقط باید مواد اولیه درکنار هم قرار گرفته و پخته بشن.

همان‌طوری که خوردن یک لازانیا نپخته و خام خوشایند نیست، ایده‌های خام و نپخته هم راه به جایی نمی برند و البته برای دیگران هم جذاب نخواهد بود.

اگرچه هرکدام از مواد اولیه غذای من طعم و عطر منحصر به فرد خودشان رو دارن، ولی وقتی در کنار هم قرار می‌گیرن و پخته می‌شن، اثری تازه خلق می‌کنند، با طعم، عطر و ظاهری متفاوت! ایده‌های خام هم از این قاعده مستثنی نیستن.

حقیقت اینه که از میان هزاران ایده، تنها تعداد محدودی با موفقیت به مرحله اجرا می‌رسند. صاحبان کسب‌و‌کارهای موفق، آشپزهای زبردستی در پختن ایده‌های اولیه شان هستند. تا‌ آنجا که می‌تونن ایده‌های اولیه خودشون رو به یک ایده کسب و کاری تبدیل کرده و سپس به یک محصولی کاربردی می رسن و روانه‌ی بازارش می کنن.

حالا نوبت شماست که ایده‌تون رو بپزین!

من ظرف لازانیا را داخل فر گذاشتم و به زودی ناهارم آماده سرو میشه. حالا نوبت پختن ایده‌های خام در فر ایده‌هاست. «فر ایده‌ها» عنوانی هستش که برای پلتفرم «بیزنگار» انتخاب کردم. بیزنگار با امکاناتی که در اختیار صاحبان ایده قرار می‌ده، سرعت و کیفیت پختن ایده‌ها را چند برابر می‌کنه و شانس راه‌اندازی یک کسب‌وکار موفق رو خیلی بالا می‌بره.

تو این پلتفرم می‌تونید به کمک ابزارهای مرتبط با ایده ورزی, تبدیل ایده اولیه و خام به یک ایده کسب و کاری و ... من جمله مدل کسب‌وکار، طرح کسب‌و‌کار، بوم ارزش پیشنهادی، بوم ناب؛ ایده‌پردازی و ... ایده هاتون رو بپزین. جالبیش اینه که در طی این مسیر می‌تونین از کمک افراد خبره، متخصصان یا دوستانتون و ... هم کمک بگیرین.

تازه کلی مطلب آموزشی داره که مسیر و فرآیند ایده ورزی و رسوندن ایده به یک کسب و کار رو خیلی ساده و راحت کرده. خلاصه اینکه اگه واقعا ایده‌ای دارین و به فکر تبدیل اون به یک کسب و کار هستین حتما به biznegar.com سری بزنید. مطمئن باشید که دست خالی برنمی‌گردین.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: بیزنگار
مطالب پیشنهادی:
دیدگاه شما
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com