0  |  0

فراخوان پذیرش استارتاپ‌ها در بستر بلاک چین

فراخوان پذیرش استارتاپ‌ها در بستر بلاک چین

مدیر روابط عمومی شتابدهنده اینوبلاک با اعلام فراخوان پذیرش استارتاپ‌ها در بستر بلاک چین برای اولین چرخه شتابدهی - توانمندسازی از همکاری این شتابدهنده با معاونت علمی ریاست جمهوری در چرخه اول توانمندسازی با ظرفیت پذیرش 8 تیم - استارتاپ خبرداد.
براساس اعلام اینوبلاک، این شتاب‌دهنده امکان بهره‌برداری تیم‌های پذیرفته شده از آموزش‌های تخصصی حوزه بلاکچین و کسب و کار و همچنین دفتر کار اشتراکی این شتابدهنده را پس از ارزیابی اولیه فراهم خواهد کرد. پذیرش اولیه در این شتاب‌دهنده منحصر به مدل‌های کسب و کار بر پایه بلاک‌چین نبوده و همه استارتاپ‌هایی که می‌توانند مدل کسب و کار خود را با این بستر تطبیق دهند امکان‌پذیرش خواهند داشت.
پایان مهلت پذیرش این چرخه متعاقبا اعلام خواهد شد.
علاقه‌مندان به پیوستن به چرخه اول، می‌توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به درگاه اینترنتی اینوبلاک به آدرس https://inoblock.co مراجعه کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایسنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com