0  |  1

به مشاغل خانگی بانوان، تسهیلات کارآفرینی تعلق می‌گیرد

به مشاغل خانگی بانوان، تسهیلات کارآفرینی تعلق می‌گیرد

فرماندار هشترود با بیان اینکه دولت از طرح های اشتغالزایی و مشاغل خانگی حمایت می کند گفت: اولویت پرداخت تسهیلات کارآفرینی برای مشاغل خانگی با بانوان است.
امین امینیان در جمع بانوان فرهیخته، کارآفرین، پژوهشگر و ورزشکار شهرستان افزود: زنان در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران نقش بسزایی دارند و پس از انقلاب در تمامی حوزه‌ های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی وارد شده اند و در فعالیت های اقتصادی نیز تاثیرگذار هستند.
وی همچنین با تاکید بر احداث امکانات رفاهی ورزشی ویژه بانوان اظهار داشت: در این راستا سال آینده پارک بانوان در هشترود احداث خواهد شد.
امینیان همچنین از تکمیل استخر سرپوشیده هشترود خبر داد و گفت: برای تکمیل این استخر بیش از20 میلیارد ریال هرینه شده است.
بخشدار مرکزی هشترود نیز از خیران خواست تا در ساخت و تجهیز مدارس شبانه روزی و فنی و حرفه ای دختران در روستاهای بزرگ ورود کنند.
رقیه زارعی افزود: بانوان هشترودی در سال های گذشته مورد بی مهری مسئولان واقع شده‌اند اما با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید فرصت های خوبی برای زنان ایجاد شده است.
رقیه اصغری کارشناس مسئول سلامت خانواده نیز با بیان اینکه سن ازدواج در شهرستان پایین آمده گفت: 50 درصد ازدواج ها زیر 16 سال بوده و رتبه شهرستان در این امر در استان اول است.
وی گفت: متاسفانه امسال 3 مورد ازدواج دختران 10 ساله در شهرستان نیز ثبت شده است.
شهرستان هشترود با 57 هزار جمعیت در 120 کیلومتری جنوب شرق تبریز مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایرنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com