1  |  1

ایجاد فرآیند سرمایه‌گذاری خطرپذیر در صنعت هوافضا

ایجاد فرآیند سرمایه‌گذاری خطرپذیر در صنعت هوافضا

منوچهر منطقی در خصوص ضرورت تحقق سرمایه گذاری خطرپذیر در صنعت هوافضا، گفت: صنعت هوافضا یکی از پر مخاطره ترین صنایع از نظر سرمایه گذاری است به همین دلیل سرمایه گذاران چندان رغبتی به سرمایه گذاری در این بخش ندارند.
دبیر ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری افزود: گاهی قبول این مخاطرات توسط خود شرکت ها امکان‌پذیر نیست به همین دلیل باید در این صنعت به دنبال توسعه سرمایه گذاری های خطرپذیر باشیم.
به گفته منطقی، اگر بتوانیم سرمایه گذاران را به سمت صنعت هوافضا جذب کنیم، توسعه این صنعت روند رو به رشدی خواهد گرفت؛ زیرا بخش دولتی به تنهایی نمی تواند در این صنعت نقش ایفا کند.
وی تصریح کرد: جوانان و شرکت های دانش بنیانی در کشور هستند که می توانند در این زمینه فعالیت های خوبی داشته باشند؛ به همین دلیل باید از طریق ارائه سهام و کمک‌های مدیریتی، از شرکت‌های جوان، کوچک و دارای آتیه اقتصادی در این حوزه حمایت کنیم.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com