صفحه نخست  »  مدیریت  »  کتاب  » 
0  |  0

بیندیشید و ثروتمند شوید

بیندیشید و ثروتمند شوید

کتاب «بیندیشید و ثروتمند شوید: تفسیر 52 ایده طلایی از کارن مکریدی»، نوشته‌ی «ناپلئون هیل»، ترجمه ی «مریم تقدیسی» توسط انتشارات «ققنوس»، در «200» صفحه و در سال «1395» منتشر شده است.

این تفسیر کاملا جدید از کتاب ناپلئون هیل جانشین کتاب اصلی به شمار نمی‌رود، ولی در آن سعی شده است که با زنده کردن نگرش‌های خارق‌العاده او از طریق مطرح کردن مثال‌هایی از دنیای امروزی و بررسی تحقیقات علمی ماهیت جاودانه نظریات هیل نمایان شود. کارن مکریدی در این کتاب سیزده گام فرمول هیل برای دستیابی به موفقیت را استادانه تفسیر کرده و توضیح داده است که چطور می‌توانید با درک و به‌کارگیری آن زندگی‌تان را تغییر دهید. با مطالعه این کتاب به این موارد پی می‌برید: - چرا باید برای پیشرفت در زندگی «هدف قطعی و اصلی» خود را بشناسید - انعطاف‌پذیری زیاد ممکن است مانع موفقیت شما شود - قدرت کلمات و گسترش وازگان شما چگونه می‌تواند موجب رهایی‌تان شود - چطور می‌توانید ضمیر ناخودآگاهتان را مهار و رویاهایتان را به واقعیت تبدیل کنید - و چرا لازم نیست برای موفق شدن همه چیز را بدانید کتاب «بیندیشید و ثروتمند شوید» این بار با ترجمه مریم تقدیسی و توسط انتشارات ققنوس منتشر شده است.

کتاب «بیندیشید و ثروتمند شوید» به عنوان یکی از تأثیرگذارترین نسخه‌ها در این حوزه شناخته شده است. ناپلئون هیل در این کتاب از رازهای دست‌یابی به موفقیت و هدف می‌گوید.. 

وقتی ناپلئون هیل کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید را به پایان رساند، حتی خود او که پدر «مثبت اندیشی» بود نیز نمی توانست پیش بینی کند که این کتاب کوچک چقدر تأثیرگذار خواهد شد. از آن به بعد به لطف او، مردم در سمینارهای احیای فکر در سراسر دنیا قادرند هدفمندانه روی زغال افروخته راه بروند، تیر را روی گردنشان بشکنند، یا با ضربه کاراته الوار را خرد کنند. به لطف او متوجه شده اند کیفیت زندگی‌شان به موقعیت و شانس بستگی ندارد، بلکه به افکاری بستگی دارد که مرتبا در سر می پرورانند و هم اکنون هم عده ای به دنبال پاسخ های دیگر برای گیج کننده ترین سوالات زندگی هستند. اولین نسخه کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید اثری کلاسیک است که در آن مراحل سیزده‌گانه دستیابی به ثروت شرح داده شده است. رویای زندگی شما هرچه باشد، توصیه‌های هیل در مورد آن مفید واقع خواهند شد. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com