صفحه نخست  »  مدیریت  »  کتاب  » 
0  |  1

زنان بیندیشید و ثروتمند شوید

زنان بیندیشید و ثروتمند شوید

کتاب «زنان بیندیشید و ثروتمند شوید»، نوشته‌ی «شارون لچتر»، ترجمه ی «مهدی قراچه داغی» توسط انتشارات «نشر البرز»، در «404» صفحه و در سال «1394» منتشر شده است.

خانم لچتر مطالب را با درایت به شیوه‌ای مطرح می‌کند که با خواندن آن‌ها احساس قدرت و آسودگی می‌کنید. خانم لچتر موضعی می‌گیرد و مطالبی ایراد می‌کند که می‌توانید جملگی از آن بهره بگیرید. زیرا از اعماق در روح و روانتان به آنچه برای به کار بردن توصیه‌های خانم لچسر نیاز دارید مجهز هستید. من خواندن این کتاب را به هر زن جوانی که در مسیر رسیدن به موفقیت به کمک احتیاج دارد سفارش می‌کنم. زنان، بیندیشید و ثروتمند شوید، برای این زنان و زنان دیگری که با وجود موانع بی‌شمار به موفقیت رسیدند، کتابی بس پراهمیت است. این‌ها زنانی هستند که تاریخ را تغییر داده‌اند، به موفقیت‌های بزرگ تجاری رسیده‌اند و فرصت‌هایی بزرگ برای دیگران به وجود آوردند.

 

 

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com