1  |  6

شاعر «بابا برقی» در کرج دفتر دارد!

شاعر «بابا برقی» در کرج دفتر دارد!

هرگز نشه فراموش، لامپ اضافه خاموش!

«رضا اشعاری» که از پیشکسوتان فرهنگ و هنر کشور است، علاوه بر همکاری در آلبوم‌های متعدد خوانندگان نام آشنا، در حوزه تبلیغات و برندسازی نقش‌آفرینی داشته است.

  • رامک دوست بزرگ و کوچک
  • هیمالیا بر قله زیبایی ها
  • هیچ گلی گلرنگ نمیشه همه جا گلرنگ
  • لورچ نشانه آرامش
  • خاک را به هنر کیمیا کنیم سینا کاشی
  • سالم و پر انرژی با بیسکویت گرجی
  • یکتا سرچشمه پاکی‌ها

و بسیاری از دیگر شعارهای برندهای ماندگار از جمله فعالیت‌های تبلیغاتی ایشان است.

آقای اشعاری چندی است با راه‌اندازی کانون تبلیغاتی«آیینه هنر»، فرصت مناسبی را برای کسب‌و‌کارها فراهم کرده‌است تا جهت برندسازی از تجارب ایشان استفاده و با ایجاد ارتباطی اثربخش بین کسب‌وکار و مشتری های‌شان نام تجاری‌شان را در اذهان نهادینه کنند.

کانون تبلیغاتی آیینه هنر با بیش از 40 سال تجربه موفق در عرصه ایده‌پردازی تبلیغات و ساخت سرود سازمانی با بهره‌گیری از پیشکسوتان فرهنگ و هنر و مشارکت نیروهای جوان و خلاق توانسته کارنامه درخشانی را از خود برجای گذارد و محصولات هنری متمایزی از دیگر رقبا ارائه کند.

به‌علاوه دوست‌داران هنر می‌توانند از طریق وب سایت  این هنرمند از مشورت ایشان در تعیین ساختار موسیقی و ترانه‌ها بهره‌مند گردند. 

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com