0  |  0

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی فاینکس ۲۰۱۹ برگزار می‌شود

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی فاینکس ۲۰۱۹ برگزار می‌شود

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه (فاینکس ۲۰۱۹) اول تا چهارم اردیبهشت ماه ۹۸ در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی برگزار می شود.
بنابر اعلام ستاد برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس و بانک و بیمه در بیست و سومین جلسه شورای اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی مصوب شد کارگروه مشورتی و سیاست گذاری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه (فاینکس ۲۰۱۹) متشکل از دو عضو بیمه ای (دولتی و خصوصی)، دو عضو بانکی (دولتی و خصوصی)، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار و شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس به عنوان مجری تشکیل شود.
ستاد برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه هدف از تشکیل این کارگروه را پاسخ به درخواست ها و انتظارات بخش های حاضر در این نمایشگاه اعلام کرد. بنابر اعلام این ستاد، سیدمالک حسینی، مشاور وزیر و رییس مرکز ارتباطات و روابط عمومی وزارت امور اقتصادی و دارایی، ضمن حمایت جدی از برگزاری دوره دوازدهم، فاینکس ۲۰۱۹ را گام مهمی برای نمایش و بروز توانمندی صنعت مالی کشور اعلام کرد.
همچنین در بیست و سومین جلسه شورای اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی به این موضوع اشاره شد که فاینکس یکی از بزرگ ترین نمایشگاه های صنعت مالی در دنیا از لحاظ متراژ و تعداد شرکت کنندگان است و تداوم آن در سال های آینده ضروری است.
نگاهی به دوره پیشین
سال گذشته نمایشگاه بورس، بانک و بیمه به لحاظ وسعت و تعداد شرکت کنندگان رکورد جدیدی ثبت کرد. این نمایشگاه در مساحت ۱۷ هزار و ۵۰۰ متر مربع برگزار شد و ۴۰۰ شرکت و مجموعه در این نمایشگاه حضور داشتند. طی روزهای برگزاری نیز، نزدیک به ۳۸ هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند. در یازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه سطح قابل قبولی از تعاملات با همتایان بین‌المللی شکل ‌گرفت. از ۱۲ کشور جهان در این رویداد مالی حضور داشتند و نمایندگانی از کشور های سوئیس، آلمان، سوئد، انگلستان، اندونزی، پاکستان، عراق، عمان در نمایشگاه حاضر شدند. رویکرد نمایشگاه یازدهم علاوه بر فرهنگ‌سازی، توسعه سواد مالی و گسترش فرهنگ سرمایه گذاری در کشور بود. همچنین موضوع ارتباطات داخلی صنعت مالی نیز در دستور کار آن قرار داشت. رویکرد دیگری که در نمایشگاه یازدهم روی آن سرمایه‌گذاری شد استارت‌آپ‌ها و صنایع دانش‌بنیان بود. همچنین در حوزه کسب‌وکارهای نوپا و دانش‌بنیان رویداد بومی نو فین‌تک با هدف ترغیب و تشویق دانش‌آموزان و نوجوانان به خلق کسب‌وکار طراحی‌ و برگزار شد.
چشم انداز نمایشگاه آتی
دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، گامی برای معرفی دستاوردها و ابزارهای صنعت مالی به سرمایه گذاران، فعالین اقتصادی و آحاد جامعه است. از سوی دیگر پل ارتباطی سرمایه گذاران، سهام داران، بیمه گذاران و مدیران صنعت مالی کشور محسوب می شود.
بنابر اعلام ستاد برگزاری فاینکس ۲۰۱۹، این نمایشگاه در واقع بهار صنعت مالی است و سه ضلع مثلث اقتصادی کشور یعنی بورس، بانک و بیمه گردهم می آیند تا روش های نوین و بهینه سرمایه گذاری و آخرین دستاوردهای مالی را به آحاد جامعه معرفی کنند. این ستاد از هر سه ضلع صنعت مالی کشور (بازار سرمایه، بانک و بیمه) دعوت می کند تا در این نمایشگاه حضور فعال داشته باشند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: سنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com