0  |  0

در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود: رویداد ملی «سامیکس»

در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود: رویداد ملی «سامیکس»

سامیکس رویدادی ملی است که در بهمن ماه امسال در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود. هدفش رشد ایده‌ها، پرورش استارتاپ‌ها و ساخت کمپانی‌ها است. هدف این مسابقه، پیدا کردن بهترین استارتاپ در جوامع استارتاپی نو و بازار‌های درحا‌ل توسعه است.

سامیکس به دنبال استارتاپ‌هایی است که مشکلات منطقه‌ای خود را حل کنند یا بتوانند محصول سودده را برای بازار جهانی عرضه کنند. سامیکس استارتاپ‌های پیشرو و با سرعت رشد بالا را با هدف حمایت از کسب و کار‌های منطقه‌ای و قدرت بخشیدن به آنها، شناسایی می‌کند. مرحله‌ی نهایی این رویداد با حضور 10 تیم برگزیده‌ی استارتاپی، 3بهمن‌1397 در مرکز همایش‌های بین‌الملل دانشگاه شهیدبهشتی تهران برگزار خواهد شد. در این رویداد، استارتاپ برتر ایران معرفی و جایزه‌ی 30 میلیون تومانی به برنده اهدا می‌شود. حامیان این رویداد عبارت‌اند از: حامی تهران: دانشگاه شهیدبهشتی، شتاب‌دهنده‌ی فارابی، ایرانسل و صباویژن حامی اصفهان: فضای کاری اشتراکی آبی‌سفید و اتاق بازرگانی اصفهان حامی شیراز: مرکز نوآوری دانشگاه شیراز و شتاب‌دهنده‌ی کوانتوم علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در رویداد سامیکس می‌توانند به وب‌سایت www.sumix.ir مراجعه کنند

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: سامیکس
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com