0  |  0

دوره‌هاي فرايند كسب و كارهاي اينترنتي برگزار می‌شود

دوره‌هاي فرايند كسب و كارهاي اينترنتي برگزار می‌شود

پارك علم و فناوري دانشگاه تهران به منظور آشنايي شركت‌هاي فناور با كسب وكاري اينترنتي و فرايندهاي كسب‌وكار و همچنين جذب سرمايه، كارگاه‌هاي «دوره الزامات حقوقي كسب و كار اينترنتي»، «دوره شبيه‌سازي فرايندهاي كسب و كار (همراه با نرم‌افزار Arena) و «دوره جذب سرمايه در شركت‌هاي نوپا» را برگزار مي‌كند.
شايان ذکر است این دوره ها در روزهاي 8، 10 و 16 بهمن ماه برگزار مي‌شود و شركت‌ها و موسسات فناور و دانش‌بنيان مي‌توانند در دوره‌هاي مذكور شركت كنند.
در همین راستا ستاد توسعه فناوری‌های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی از شرکت های دانش بنیان به منظور شرکت در این دوره آموزشی دعوت می کند. علاقمندان می توانند برای ثبت نام به آدرس اينترنتي stp.ut.ac.ir مراجعه کنند

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: بنیاد ملی نخبگان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com