0  |  0

برگزاری همایش دانشجویی تازه‌های علوم بهداشتی در دانشگاه شهید بهشتی

برگزاری همایش دانشجویی تازه‌های علوم بهداشتی در دانشگاه شهید بهشتی

دوازدهمین همایش دانشجویی تازه‌های علوم بهداشتی کشور، با شعار «دانشجوی خلاق، کلید توسعه سلامت»، ۱۱ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۸ به همت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می‌شود.
بهره بر مسئول روابط عمومی دوازدهمین دوره همایش دانشجویی تازه‌های علوم بهداشتی کشور با بیان اینکه این همایش در پنج محور اصلی مهندسی بهداشت حرفه‌ای و ایمنی کار، آموزش بهداشت و ارتقا سلامت، مهندسی بهداشت محیط، ارگونومی و سلامت در بلایا، و اپیدمیولوژی برگزار می‌شود، گفت: در دوازدهمین دوره همایش دانشجویی تازه‌های علوم بهداشتی، جدیدترین مباحث و موضوعات مرتبط با رشته‌های حوزه بهداشت (بهداشت حرفه‌ای، بهداشت محیط، بهداشت عمومی، اپیدمیولوژی، مدیریت خدمات بهداشتی، آموزش بهداشت و …) مطرح می‌شود و در کنار مقالات علمی (سخنرانی و پوستر)، شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناوری فعال در زمینهٔ علوم بهداشتی در سراسر کشور نیز فرصت ارائه خدمات، توانمندی‌ها و قابلیت‌های خود را دارند.
وی ادامه داد: هیئت‌رئیسه همایش، در راستای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن دوازدهمین دوره این همایش از تمامی متخصصان، صاحب‌نظران، اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌ها و دانشجویان و همچنین شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناوری دعوت به عمل می‌آورند، تا با حضور و شرکت در همایش در احیا و اعتلای جایگاه رشته‌های حوزه بهداشت در کشور تأثیرگذار باشند.
وی با بیان اینکه مقالات این همایش در سه مرحله توسط متخصصین رشته‌های بهداشت، داوری و درنهایت به‌صورت پوستر یا سخنرانی ارائه می‌شود، گفت: مهلت اولیه دریافت مقالات این همایش، ۲۰ اسفند ۹۷ به پایان می‌رسد و گواهی این همایش همراه با امتیاز بازآموزی توسط معاونت پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی صادر می‌شود.
علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت همایش دانشجویی تازه‌های علوم بهداشتی کشور به نشانی http://ihsc.bsbmu.ir مراجعه کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایسنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com