0  |  0

جایگاه علمی ایران در منطقه و جهان اسلام اول است

جایگاه علمی ایران در منطقه و جهان اسلام اول است

سورنا ستاری اظهار داشت: بیش از یک هزار و ۲۰۰ نفر نخبگان کشور از ۱۰۰ دانشگاه خارج از کشور به کشور برگشته اند.
وی با اشاره به اینکه تلاش داریم سال آینده رتبه علمی ایران در جهان به ۱۵ ارتقاء پیدا کند، گفت: هم اکنون جایگاه علمی ایران در منطقه و جهان اسلام اول است.
وی تصریح کرد: ایران جمعیت بسیاری دارد که عمدتاً تحصیل‌کرده و پتانسیل کارآفرینی بسیاری دارند، قصد داریم با ورود شرکت های دانش بنیان و پارک های علم و فناوری به محیط دانشگاه ها ای جمعیت تحصل کرده صاحب شغل و درآمد شوند.
ستاری با اشاره در کشور نیازمند یک محیط کسب و کار نو هستیم، گفت: افراد خلاق، صاحبان ایده می توانند با مراجعه به شرکت های شتاب دهنده علم خود را به ثروت تبدیل کنند.
معاون علمی و فناوری تصریح کرد: هم اکنون ۹۷درصد داروی مورد نیاز کشور توسط شرکت‌های دانش‌بنیان بومی‌سازی و تولید شده است.
وی از فعالیت سه هزار و ۷۰۰ شرکت دانش بنیان در کشور خبر داد و گفت: تنها راه رشد علمی و عملی کشور و تبدیل علم به اشتغال فعالیت استارت آپ ها، شرکت های دانش بنیان و پارک های علم و فناوری است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com