0  |  0

توسعه شهری باید با فعالیت‌های کارآفرینی مرتبط باشد

توسعه شهری باید با فعالیت‌های کارآفرینی مرتبط باشد

اکبر بهنام‌جو در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان سرعین تصریح کرد: گسترش جذابیت‌های موجود در شهرهای گردشگری و فراهم آوردن فرصت ایده‌آل برای فروش محصولات صنایع دستی استان به عنوان یکی از مطالبات مهم در این بخش محسوب می‌شود.
به گفته وی باید زیرساخت‌های لازم برای فروش هر چه مناسب تولیدات صنایع دستی در استان اردبیل فراهم شود و با بازاریابی و فرهنگسازی مناسب در ترویج صنایع دستی استان که در نوع خود بسیار کم نظیر است؛ برنامه ریزی کرد.
استاندار اردبیل به دیگر قابلیت‌های گردشگری استان اشاره کرد و یادآور شد: راه‌اندازی مجتمع‌های پزشک آبدرمانی در شهرستان سرعین یکی دیگر از اقدامات زیرساختی مهم برای توسعه گردشگری و رونق اقتصادی محسوب می‌شود.
بهنام‌جو ادامه داد: با هدف دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی نیازمند تدوین برنامه‌های توسعه شهری هستیم تا با تعریف پروژه‌های مهم تحول‌زا اقدامات لازم در بخش‌های مورد نظر اجرایی شود.
وی در برنامه‌های توسعه محور توجه به اشتغال‌زایی را از جمله اولویت‌های اساسی استان نام برد و اضافه کرد: محوریت اجرای برنامه‌های مرتبط با توسعه شهری باید توسعه فعالیت‌های مرتبط با کارآفرینی باشد.
استاندار اردبیل یادآور شد: توسعه شهرک‌های تخصصی آب و اعطای تسهیلات مورد نیاز برای تحقق تعهدهای اشتغال از دیگر رویکردهای مهم در زمینه توسعه شهری بوده و با توجه به آن می‌توان در دستیابی به ایجاد ۲۰ هزار فرصت شغلی موفق شد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com