صفحه نخست  »  مدیریت  »  کتاب  » 
0  |  0

قلاب: چگونه محصولی بسازیم که مخاطب را شبانه‌روز درگیر کند

قلاب: چگونه محصولی بسازیم که مخاطب را شبانه‌روز درگیر کند

کتاب «قلاب: چگونه محصولی بسازیم که مخاطب را شبانه‌روز درگیر کند»، نوشته‌ی «نیر ایال با همکاری رایان هوور»، ترجمه ی «سعید قدوسی‌نژاد» توسط انتشارات «آریانا قلم»، در «216» صفحه و در سال «1397» منتشر شده است.

«خواندن این کتاب برای همۀ کسانی که به درگیر کردن کاربران با محصولشان اهمیت می‌دهند واجب است» اریک رایس، نویسندۀ کتاب نوپای ناب

«کتابی که ورد زبان همۀ آدم‌های سیلیکون ولی است»
بوریس ولدویزن ون زانتن، بنیان‌گذار دِنکست‌وب

برای بسیاری از محصولات، ایجاد وابستگی شرط بقاست. ازآنجاکه چیزهای بی‌شماری وجود دارند که می‌توانند حواس ما را به خود جلب کنند، شرکت‌ها به دنبال تسلط بر تاکتیک‌هایی بدیع‌اند تا بتوانند جای خود را در ذهن کاربران نگه دارند. امروزه، جمع کردن میلیون‌ها کاربر دیگر کافی نیست. شرکت‌ها هر روز بیشتر به این واقعیت پی می‌برند که ارزش اقتصادی‌شان تابع مستقیمی است از قدرت عادت‌هایی که ایجاد می‌کنند. شرکت‌ها، برای جلب وفاداری کاربران و خلق محصولی که مکرراً استفاده شود، باید دریابند چه چیزی کاربران را وامی‌دارد که کلیک کنند و چرا.

نیرایال سال‌های زیادی در صنعت بازی‌های ویدئویی و تبلیغات کار کرده است. در این مدت، فنونی را که برای انگیزاندن کاربران و اثرگذاری در آنها استفاده می‌شود آموخته، به کار گرفته و گاهی هم کنار گذاشته است. در مدرسۀ عالی کسب‌وکار استنفورد و مؤسسۀ طراحی هاسو پلاتنر استنفورد تدریس کرده است و یکی از سخنران‌های همیشگی کنفرانس‌های صنعتی و شرکت‌های لیست فورچون ۵۰۰ است. نوشته‌های او دربارۀ فناوری، روان‌شناسی و کسب‌وکار در مجلۀ کسب‌وکار هاروارد، آتلانتیک، تک‌کرانچ و سایکالجی تودی منتشر می‌شوند. نوشته‌های رایان هوور در تک‌کرانچ، دِنکست‌وب، فوربس و فست‌ کامپنی منتشر می‌شوند. هوور، بعد از انتشار کتاب قلاب‌ در کنار نیر ایال، پروداکت‌هانت را بنیان‌گذاری کرد، شرکتی که در توصیفش گفته‌اند، «محل کشف پدیدۀ بعدی فناوری.»

 

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com