صفحه نخست  »  مدیریت  »  کتاب  » 
3  |  1

شیوه های کارآفرینی اجتماعی

شیوه های کارآفرینی اجتماعی

کتاب «شیوه های کارآفرینی اجتماعی»، نوشته‌ی «علی زارعی»، توسط انتشارات «دیباگران»، در «170» صفحه و در سال «1397» منتشر شده است.

آنچه در این کتاب می آموزید :

کار آفرینی اجتماعی چیست؟

تفاوتهای کار آفرینی با کار آفرینی اجتماعی کدامند؟

کار آفرینان اجتماعی ایران و جهان را بیشتر بشناسیم

چگونه می توان در حوزه کار آفرینی اجتماعی فعالیت کرد؟

نحوه نوشتن طرح توجیهی یک کسب و کار موفق چگونه است؟

امروزه کار آفرینی اجتماعی جایگاه ویژه ای در دنیا به خود اختصاص داده است .در این مدل کار آفرینی علاوه بر ایجاد شغل، یک یا چند معضل اجتماعی با راهکارهای خلاقانه حل و فصل می گردند .کار آفرینی اجتماعی با یک تیر چند نشان را هدف می گیرد .کار آفرینان این حوزه نیز از محبوبیت زیادی برخوردارند زیرا ارزش های معنوی را بر درآمدهای مادی ترجیح داده اند .در این کتاب علاوه بر معرفی کار آفرینی اجتماعی و مقایسه آن با کار آفرینی مثا لهای زیادی از این مدل آورده شده است . همچنین راهکارهایی جهت راه اندازی کسب و کارهای اجتماعی ارائه گردیده است. این کتاب می تواند برای علاقممندان به حوزه کار آفرینی و کسب و کار ،کار آفرینان ،خیرین ،کلیه استاتید ،دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه ها مفید واقع گردد.

 

 

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com