0  |  0

برگزاری طرح انتخاب ایده توسط پیشروترین دانشگاه در حوزه کارآفرینی

برگزاری طرح انتخاب ایده توسط پیشروترین دانشگاه در حوزه کارآفرینی

صفی‌الله صفایی اظهار داشت: در حوزه کارآفرینی، دانشگاه بوعلی سینا جزو 10 دانشگاه برتر کشوربوده و این در حالی است که دانشگاه پیام نور نسبت به تمامی‌ دانشگاه‌های سطح استان همدان در حوزه کار آفرینی جلوتر است.
وی‌ تصریح کرد:هفته آینده طرح انتخاب ایده با تعامل دانشگاه پیام نور وکارخانه سحر در همدان برگزار می‌شود که در راستای این طرح، شرکت سحر 10 میلیون تومان جایزه برای این طرح در نظر گرفته و نفرات اول این طرح استخدام این شرکت می‌شود.
رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان با بیان اینکه استان همدان از نظر جمعیت رتبه شانزدهم استان‌ها را در سطح کشور داراست، ابراز کرد: دانشگاه پیام نور استان در حوزه آموزش رتبه اول را دارد و در حوزه فرهنگی نیز جزو رتبه های اول ودوم هستیم .
صفایی با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور استان پایلوت برنامه‌های اجرایی است، اظهار داشت: هفته گذشته در جشنواره رویش کشوری که در گرگان برگزار شد پیام نور استان همدان 14 عنوان از جمله رتبه اول کانون قرآن کشور را کسب کرد.
وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور جز دانشگاه‌هایی است که از نظر علمی روی آن حساب می‌شود، گفت: در گزینش و امتحانات و جذب رتبه‌ها، بهترین رتبه مربوط به دانشگاه پیام نور بوده و از 15 نفر اول آزمون وکالت ،8 نفر مربوط به دانشجویان دانشگاه پیام نور سراسر کشور بوده است .کا
کریم حمیدوند وجود دانشگاه‌ها را در این شهرستان یک فرصت دانست و تصریح کرد: رشته‌های مناسب در دانشگاه‌ها با توجه به وجود صنعت ذوب‌آهن در اسدآباد توسط دانشگاه‌ها باید بیشتر مد نظر قرار گرفته و از طریق این رشته‌ها در بحث کار آفرینی و اشتغال دانشجویان فارغ‌التحصیل می‌توان گام‌های موثری را در سطح شهرستان برداشت.
وی با تاکید بر اینکه از توسعه و پیشرفت حمایت می‌کنیم اظهار داشت: مراکز دانشگاهی برای شهرستان نوعی فرصت است بنابراین باید این مراکز را تقویت کنیم.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: تسنیم
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com