0  |  0

اشتغال‌زایی شرکت‌های دانش‌بنیان

اشتغال‌زایی شرکت‌های دانش‌بنیان

بهروز رزمی اظهار داشت: حمایت از فعالان حوزه آی.سی.تی با هدف ایجاد زمینه رشد شرکت‌0ها نوپا و دانش‌بنیان اولویت اساسی است و در این زمینه این مجموعه به دنبال ایجاد فرصت‌های شغلی برای جوانان جویای کار است.
وی بیان کرد: اقدامات قابل توجی در راستای شناسایی فضای کسب و کار مناسب و بازاریابی انجام یافته است و اشتغال‌زایی شرکت‌های دانش‌بنیان در اردبیل شکل عملیاتی پیدا کرده است و تسهیل‌گری‌های لازم برای استارتاپ‌ها ایجاد می‌شود که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت: توسعه یابی این فضا و اشتغال‌زایی برای جوانان در سطح استان یک اولویت مهم و اساسی است که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام یافته و در طول چندین سال گذشته در این زمینه اقدامات بسیار قابل توجهی انجام یافته است که شایسته تقدیر و قدردانی است.
رزمی تصریح کرد: رفع مسیر رشد و گسترش زیست‌بوم‌های استارتاپی یک اولویت اساسی و مهم برای ما است تا با داشتن ایده‌های جدید و خلاقانه به محصول تبدیل شده و به بازار عرضع شود که در این زمینه نیازمند تعامل‌افزایی و هم‌افزایی با شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌های حوزه آی.سی.تی هستیم.
وی بیان کرد: افزایش تعداد نقاط دارای اینترنت پرسرعت در روستاهای استان تحقق یافت و در این زمینه شاهد رشد چشم‌گیری هستیم و برنامه‌ریزی‌های خوبی در حوزه کاهش شکاف دیجیتال و توسعه خدمات ارتباطی در دستور کار قرار داده‌ایم و حمایت‌های لازم را در این زمینه انجام خواهیم داد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: تسنیم
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com