0  |  0

کارآفرینی و توانمندسازی خانواده‌های نیازمند

کارآفرینی و توانمندسازی خانواده‌های نیازمند

آیت‌الله سید حسن عاملی تصریح کرد: با تکیه بر اهرم کارآفرینی علاوه بر رونق اقتصادی خانوارهای آسیب‌پذیر زمینه‌سازی حفظ عزت مددجویان و نیازمندان فراهم خواهد شد.
وی افزود: در تمامی شرایط باید توجه به اشتغال و به خودکفایی رساندن مددجویان به یکی از اولویت‌های اساسی کمیته امداد و دیگر مراکز حمایتی تبدیل شود، چرا که همواره در جنین بخش‌هایی انتظارات ویژه‌ای وجود دارد.
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل یادآور شد: به هر اندازه که در زمینه به خودکفایی رساندن خانواده مددجویان تلاش شود سربلندی جامعه و نهادهای حمایتی را در پی خواهد داشت تا با افزایش چنین پشتیبانی‌هایی فاصله نیازمندان با دیگر اقشار جامعه از بین برود.
عاملی یادآور شد: خیران تحت هیچ شرایطی نباید از یاری رساندن به نیازمندان احساس خستگی نمایند و با توجه به شرایط خاص جامعه با افزایش احساس مسئولیت خود در قبال دستگیری از فقرا پیشگام شوند.
به گفته وی کمیته امداد از جمله شاهکارهای امام راحل بود که با فرمان تأسیس این مجموعه گام بلندی در دستگیری از محرومان و فقرا برداشته شد تا در عرصه محرومیت‌زدایی گام‌های ارزشمندی برداشته شود.
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل به خدمات ارزشمند کمیته امداد در طول ۴۰ سال گذشته اشاره کرد و افزود: با تسهیم مناسب کمک‌های مردمی بسیاری از مشکلات موجود در جامعه برطرف خواهد شد.
عاملی در ادامه با قدردانی از تلاش بانیان مؤسسات خیریه در حمایت از نیازمندان، یادآور شد: مؤسسات خیریه در کنار کمیته امداد یاریگر فقرا بوده و در تلاش برای حمایت از اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه نقش ارزشمند خود را ایفا می‌کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com