0  |  0

برگزار می شود: رویداد کارآفرینی فرهنگی مذهبی «رویش»

برگزار می شود: رویداد کارآفرینی فرهنگی مذهبی «رویش»

اکبر نگاهی تصریح کرد: از جمله موضوعات محوری رویداد کارآفرینی فرهنگی و مذهبی «رویش» مؤثرسازی مجموعه‌های فرهنگی با هدف آسیب شناسی، مخاطب شناسی و درآمدزایی است.
وی به دیگر محورهای این رویداد بزرگ کارآفرینی اشاره کرد و افزود: حل مسئله، ایده پردازی و خلاقیت در تشخیص و ارائه محتوای دینی، تیم سازی و کارگروهی از دیگر موضوعات کارگاه‌های در نظر گرفته شده این رویداد است.
معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل یادآور شد: شناخت مشتری، سرمایه‌گذاری و بازاریابی محصولات و خلق فرصت‌های کارآفرینی و کسب و کار مبتنی بر نوآوری در عرصه فرهنگ در کنار تدوین مدل کسب و کارهای مذهبی از دیگر موضوعات کارگاه‌های در نظر گرفته شده در رویداد فرهنگی و مذهبی رویش است.
نگاهی درادامه از مشارکت استانداری اردبیل، سپاه استان، فرهنگ و ارشاد، تبلیغات اسلامی، پارک علم و فناوری و سازمان‌های مردم نهاد استان در برگزاری این رویداد خبر داد و افزود: این رویداد با اطلاع قبلی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل برگزار خواهد شد.
وی از برگزاری رویداد کارآفرینی فرهنگی مذهبی «رویش» از ۱۵ اسفندماه به مدت سه روز خبر داد و یادآور شد: ایده‌های برتر در فرآیند خدمات شتاب دهی و تسهیل‌گری، از وام بلاعوض برخوردار خواهند شد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com