0  |  0

اعلام زمان استفاده از سهمیه امریه شرکت‌های دانش‌بنیان

اعلام زمان استفاده از سهمیه امریه شرکت‌های دانش‌بنیان

متقاضیان سهمیه امریه از شرکت‌های دانش بنیان که اعزامی اول اردیبهشت ۹۸ هستند تا نیمه اسفند جاری فرصت دارند برگه اعزام خود را به مرکز شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان ارسال کنند.
افراد متقاضی امریه در شرکت دانش بنیان پس از ثبت نام در سامانه مخصوص و کسب حداقل ۶۰ امتیاز، اطلاعات تکمیلی را در سامانه سرباز امریه ارسال کرده و در صورت تایید مرکز شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان پس از دریافت برگ اعزام و طی دوره آموزشی برای ادامه خدمت از طریق معاونت علمی وفناوری به شرکت دانش بنیان که در آن فعال بوده اند، معرفی می‌شوند.
کسری فرزند (سه ماه) مورد پذیرش قطعی خواهد بود و سایر کسری‌ها در صورت تایید شرکت و معاونت علمی و فناوری به آجا (ارتش جمهوری اسلامی) ارائه شده و در صورت پذیرش این ارگان نظامی قابل استفاده خواهد بود.
حقوق و مزایای این افراد منطبق بر ابلاغیه ستاد کل نیرو‌های مسلح و برابر با سایر کسانی است که در حال انجام خدمت نظام وظیفه هستند، که توسط شرکت متقاضی استفاده از نیروی امریه پرداخت خواهد شد.
افرادی متقاضی طرح امریه به هیچ عنوان نباید در برگ اعزام خود دارای غیبت باشند و حداقل سه ماه پیش از اعزام، درخواست خود را در سامانه ثبت کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com