0  |  0

شیراز؛ قطب اقتصاد دانش بنیان

شیراز؛ قطب اقتصاد دانش بنیان

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور سه شنبه با هدف بازدید از طرح‌های دانش بنیان و حضور در شورای اداری فارس وارد شیراز شد.
وی در بدو ورود به شیراز از شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در شهرک صنعتی بازدید و سپس شتاب دهنده و مرکز نوآوری پرسیس ژن در شهرک صدرا را افتتاح کرد.
ستاری همچنین پس از بازدید از مرکز جامع سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی شیراز از واحدهای فناور حوزه سلامت در دانشگاه علوم پزشکی هم بازدید و سپس در شورای اداری فارس شرکت حضور خواهد یافت و در پایان از شرکت کارخانجات مخابراتی ایران در شیراز بازدید دارد.
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در حاشیه بازدید از واحدهای دانش بنیان مستقر در شهرک صنعتی شیراز گفت: جهت گیری اقتصاد استان فارس به سمت اقتصاد دانش بنیان است.
ستاری با اشاره اینکه جوانان به عنوان محور توسعه اقتصادی در قالب شرکت‌ها می‌توانند خلق ثروت کنند، بیان کرد: تا امروز جهت گیری خوبی در این حوزه در کشور انجام شده است اما فاصله زیادی تا رسیدن به هدف اصلی وجود دارد.
وی ادامه داد: کار ما این است که مشکلات و مسائل شرکت‌ها را پیگیری و حل کنیم.
وی با بیان اینکه با از شرکت‌های دانش بنیان حمایت‌های خوبی می‌شود، افزود: تمام شرکت‌هایی که رشد کردند و از پارک علم و فناوری خارج و درشهرک‌های صنعتی مستقر شده‌اند و شرکت‌ها و استارت آپ‌هایی که تازه به این عرصه وارد شده‌اند زیر چتر حمایتی دولت قرار می‌گیرند.
ستاری اظهار داشت: امروز برای کمک در حوزه زیر ساخت‌ها تصمیمات و مصوباتی خواهیم داشت تا بخش خصوصی با تمایل بیشتری در این حوزه سرمایه گذاری کند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com