0  |  0

نخستین جشنواره خلاقیت‌های هنری زنان دارای معلولیت برگزار می‌شود

نخستین جشنواره خلاقیت‌های هنری زنان دارای معلولیت برگزار می‌شود

اداره کل امور بانوان شهرداری تهران جشنواره دستاوردهای هنری زنان دارای معلولیت را با هدف معرفی مهارت‌های هنری معلولان از ۲۱ الی ۲۶ اسفند ماه در برج میلاد برگزار می‌کند.
زهرا بهروز آذر گفت: جشنواره خلاقیت‌های هنری زنان با هدف تقویت توانمندی‌های بانوان محلات و شناسایی استعدادهای هنری آنان در حال اجراست.
وی با اشاره به اینکه زنان دارای معلولیت به عنوان یکی از گروه‌های هدف دراین جشنواره مورد توجه قرار گرفته‌اند، اظهارکرد: همزمان با برگزاری جشنواره خلاقیت‌های هنری زنان و نمایشگاه مد و پوشش اسلامی- ایرانی در مناطق ۲۲گانه، دستاوردهای هنری زنان معلول نیز به نمایش گذاشته شده است.
سرپرست اداره کل امور بانوان شهرداری تهران افزود: بیش از ۱۱۰ نفر توسط مناطق ۲۲گانه شناسایی و معرفی شدند و از این میان ۴۰ نفر بر اساس بررسی‌های کمیته داوری انتخاب شدند و در نمایشگاهی که در برج میلاد برپا می‌شود آنان می‌توانند دستاوردهای هنری خود را به نمایش بگذارند که این آثار شامل نقاشی، منبت‌کاری،معرق،تابلو فرش،صنایع دستی،زیور آلات،چرم دست‌دوز،سفال و... است.
بنا براعلام روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، بهروز آذر برپایی نمایشگاه دستاوردهای زنان هنرمند معلول جهت معرفی توانمندی‌های این افراد را نقطه عطفی برای تداوم برنامه‌ها برای معلولان برشمرد و گفت: همزمان با برگزاری جشنواره، نشست‌های تخصصی در دو موضوع حقوق شهروندی و خانوادگی زنان دارای معلولیت و نقش خلاقیت‌های هنری، کارآفرینی، بازاریابی و اشتغال پایدارزنان هنرمند دارای معلولیت با حضوراعضای شورای اسلامی شهر، مدیران شهری، مسئولان سازمان بهزیستی و کارآفرینان حوزه معلولان برگزار می‌شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایسنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com