1  |  0

هشتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری برگزار می‌شود

هشتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری برگزار می‌شود

معاون توسعه نوآوری پارک فناوری پردیس گفت : هدف‌گذاری اصلی نمایشگاه در دور آتی خود، افزایش تعامل بین سرمایه گذاران و استارت‌آپ ها و شرکت‌های فناور، افزایش میزان مشارکت و همکاری های دوجانبه و چندجانبه بین شرکت ها و استارت‌آپ ها با یکدیگر و نیز تولید و ارائه محتوای ناب و بررسی چالش‌های این اکوسیستم است.
اکبر قنبرپور افزود: به‌منظور دستیابی به این اهداف، بیش از 400 استارت‌آپ، شرکت فناور، شتابدهنده، پارک فناوری، مخترع، مرکز رشد، سرمایه‌گذار خطرپذیر، منتور و مشاور همراه با ارائه‌کنندگان خدمات کسب‌وکار در نمایشگاه حضور دارند و بیش از 8000 نفر نیز از نمایشگاه بازدید خواهند داشت و رویدادها و بخش های مختلفی نیز در نظر گرفته‌شده است.
معاون توسعه نوآوری پارک فناوری پردیس همچنین به برگزاری اولین مجمع نوآوری آسیا و اقیانوسیه، با همکاری کمیسیون اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل متحد (ESCAP) اشاره کرد و افزود: برگزاری این مجمع به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در دومین کمیته نوآوری ESCAP به تصویب رسید و با توافقات شکل‌گرفته با سازمان ملل متحد، این مجمع میزبان سیاست‌گذاران عرصه علم و فناوری از 63 کشور جهان هم‌زمان با اینوتکس 2019 در محل نمایشگاه خواهد بود.
قنبرپور با اشاره به برگزاری اولین مجمع پیشگامان اقتصاد دانش بنیان هم‌زمان با نمایشگاه اینوتکس تصریح کرد: نمایشگاه اینوتکس در سال آتی، میزبان اولین گردهمایی بزرگ‌ترین شرکت های دانش بنیان و سرمایه گذاران و عناصر اصلی این اکوسیستم به‌عنوان هسته اصلی تحول و پیشرفت کشور می باشد.
وی ضمن دعوت از تمامی بازیگران اکوسیستم استارت‌آپی و فناوری کشور برای حضور در نمایشگاه، خاطرنشان کرد فرایند ثبت‌نام در نمایشگاه از 25 اسفندماه جاری آغازشده و تا 5 اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد یافت و علاقه‌مندان برای دریافت غرفه می توانند به سایت رسمی نمایشگاه به آدرس www.inotex.com مراجعه کنند.
علاقه مندان برای اطلاع از آخرین اخبار مرتبط با نمایشگاه اینوتکس، می توانند به صفحه رسمی اینوتکس در فضای مجازی به نشانی @inotexevent مراجعه نمایند.
نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (INOTEX) طی هفت دوره خود، میزبان استارتاپ ها و شرکتهای فناور زیادی از کشورهای مختلف بوده است. این نمایشگاه در طول 7 دوره گذشته خود میزبان بیش از 1000 شرکت کننده (غرفه دار) از 25 کشور مختلف بوده است و اهدافی همچون تبادل فناوری میان شرکتهای خصوصی، سرمایه گذاری مشترک، مشارکت در پروژه های تحقیق و توسعه و ... را دنبال کرده است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایرنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com