1  |  1

ارائه خدمات متنوع به شرکت‌های دانش‌بنیان با همکاری بانک‌ها

ارائه خدمات متنوع به شرکت‌های دانش‌بنیان با همکاری بانک‌ها

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: آماده‌ایم با همکاری شبکه بانکی کشور به شرکت‌های دانش‌بنیان خدمات متنوعی ارائه دهیم. علی وحدت در نشست با شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه اقتصاد دیجیتال با تاکید بر بررسی و رفع مشکلات شرکت‌های بزرگ دانش‌بنیان، گفت: در چند ماه گذشته تحریم فرصتی را فراهم کرده تا صنایع فعال در زمینه فولاد، خودرو و نفت برای همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی به صندوق مراجعه کنند که این اتفاق می‌تواند در رشد و توسعه فعالیت‌های این شرکت‌ها بسیار موثر باشد.
وی با اشاره به فعالیت این صندوق در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، اظهار کرد: صندوق نوآوری شکوفایی یک نهاد مالی است و فلسفه وجودی‌اش کمک به رشد ساختار اقتصاد دانش‌بنیان و حفاظت از این حوزه است. وی تاکید کرد: تمام تلاش ما این است که شرکت‌های دانش‌بنیان کوچک و بزرگ مشکل مالی روزمره نداشته باشند و تمام دغدغه‎شان تولید محصول و توسعه فعالیت باشد. وحدت با اشاره به ارائه خدمات مختلف از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی به شرکت‌های دانش‌بنیان، تصریح کرد: بعضی از این خدمات در حال‌حاضر لازم است و بعضی دیگر ضروری نیست. به‌طور مثال در بحث ارائه دفاتر کاری به شرکت‌های دانش‌بنیان به‌عنوان یک خدمت لازم باید بگویم مدلی که در حال‌حاضر در این حوزه وجود داشت، مطلوب نیست و کاملا مشهود بود که شرکت‌ها هم از این مدل رضایت نداشتند. رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی ادامه داد: در مدل گذشته شرکت‌ها نمی‌توانستند از ملک‌داری منتفع شوند و مشکلات حاشیه‌ای دیگری هم داشت که سعی کردیم بعضی از فرآیندها را حذف و روال را تسهیل کنیم.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com