0  |  0

رویداد استارتاپ گردشگری خلاق برگزار می‌شود

رویداد استارتاپ گردشگری خلاق برگزار می‌شود

بنیاد نخبگان استان تهران با همکاری ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری، در نظر دارد استارتاپ ((گردشگری خلاق)) را برای مستعدین نخبگان تحت پوشش خود، برگزار نماید.
از اهداف مهم این رویداد استارتاپی، تقویت اکوسیستم استارتاپی کشور درحوزه گردشگری ، ایجاد فضای تبادل نظر و گفتگو، بسترسازی جهت ایجاد ارتباط سازنده میان صاحبان ایده، فعالان حوزه استارتاپ و صندوق‌های سرمایه‌گذاری و در نهایت به اشتراک‌گذاری دانش و تجربه نوآورانه است که در قالب فعالیت‌های زیر گنجانده شده است:
زیست بوم بازار صنعت گردشگری (داخلی، ورودی، خروجی)
زیست بوم صنایع دستی و هنرهای سنتی
میراث ایران (فرهنگی، طبیعی، ملموس و ناملموس، منقول و نامنقول، ...)
کسب و کار الکترونیک، گردشگری الکترونیک
تولید محتوا و بازاریابی محتوا
لذا از کلیه دانشجویان و مستعدین علاقه مند در سراسر کشور دعوت به عمل می آید تا با مطالعه سرفصل های استارتاپ و توانمندی های خود جهت ثبت نام در استارتاپ اقدام نمایند. علاقه‌مندان می‌توانند در دو بخش از طریق سامانه هم اندیشان بنیاد نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. اولین بخش مربوط به صاحبان یکی از توانمندی های (گرافیست، برنامه نویس و یا تسلط بر مدل های کسب و کارهای نوین ) که باید در سامانه هم اندیشان ثبت نام و توانمندی خود را در بخش توضیحات درج نمایند. بخش دوم مربوط به صاحبان ایده و طرح خلاق در حوزه گردشگری است که باید فرم مربوطه را تکمیل و به همراه مدارک لازم در هنگام ثبت نام در سامانه بارگذاری نمایند و در بخش توضیحات خود را ارائه دهنده ایده معرفی نمایند.
همچنین سامانه پاسخگویی بنیاد ملی نخبگان، بین ساعت 9 تا 12 روزهای شنبه تا چهارشنبه با شماره تماس 09601 آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در این خصوص می باشد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: بنیاد ملی نخبگان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com