0  |  0

۱۲ محصول شرکت‌‌های دانش بنیان وارد ‌بازار شدند

۱۲ محصول شرکت‌‌های دانش بنیان وارد ‌بازار شدند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل گفت: ۱۲ محصول شرکت‌‌های دانش بنیان مستقر در مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل وارد چرخه توزیع بازار شدند که شامل ده محصول گیاهان دارویی و یک چراغ روشنایی هوشمند با بالاترین بهره نوری می‌‌شود.اسحاق رسولی بعد از ظهر امروز در جلسه تشریح برنامه‌های دانشگاه آزاد اردبیل برای سال جدید اظهار داشت: اهمیت به واحدهای فناور در دانشگاه آزاد اردبیل به عنوان یک اولویت اساسی و حائز اهمیت مد نظر است که در تلاش هستیم با ایجاد سرای نوآوری و اختصاص مجتمعی به این امر این دستاورد مهم را توسعه بخشیم.رسولی با اشاره به ایجاد سه شرکت تولیدی و توزیع فراگیر در یک سال گذشته تصریح کرد: مهم‌ترین هدف ما ساماندهی دانشجویان و ایجاد زمینه اشتغال و کسب و کار است که درصدد هستیم با این اقدام زمینه کار و فعالیت را برای فارغ التحصیلان و دانشجویان دانشگاه آزاد فراهم کنیم.
وی بیان کرد: توسعه کارآفرینی یکی از مهم‌ترین رویکردهای ما است که در این زمینه تعامل همه‌جانبه با بسیاری از دستگاه‌های اجرایی استان داشتیم و برنامه‌های مختلفی در واحدهای مختلف دانشگاهی استان برگزار کنیم که می‌توان به برنامه سفیر فرهنگی حجاب به عنوان یک برنامه فرهنگی کامل اشاره کرد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: متوازن سازی نقش‌های آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و فناوری برای ارزش‌افزایی طرح‌های تحولی مبنای کار قرار گرفته و امسال در تلاش هستیم توسعه خدمات دانشگاهی، علمی و گسترش شرکت‌‌های دانش بنیان و تجاری سازی محصولات دانش‌بنیان را محوری‌ترین برنامه‌های امسال در دستور کار قرار دهیم.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل گفت: 12 محصول شرکت‌‌های دانش بنیان مستقر در مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل وارد چرخه توزیع بازار شدند که شامل ده محصول گیاهان دارویی و یک چراغ روشنایی هوشمند با بالاترین بهره نوری می‌‌شود که این یک امر بسیار قابل توجه در استان است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: تسنیم
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com