0  |  0

تخفیف ۹۰ درصدی خدمات آزمایشگاهی برای دانش‌بنیان‌ها

تخفیف ۹۰ درصدی خدمات آزمایشگاهی برای دانش‌بنیان‌ها

رضا اسدی‌فرد با اشاره به ارائه تخفیف ۹۰ درصدی به نخبگان، گفت: با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، اعضای بنیاد ملی نخبگان و فارغ التحصیلان پسادکتری خارج از کشور، از ۹۰ درصد تخفیف خدمات آزمایشگاهی بهره‌مند می‌شوند.
مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی افزود: این طرح با هدف حمایت از پژوهشگران نخبه سراسر کشور اجرایی می‌شود و نخبگان داخل و خارج از کشور می‌توانند برای انجام آزمایش‌های خود تا ۹۰ درصد تخفیف دریافت کنند.
به گفته اسدی‌فرد، در حال حاضر یک هزار و ۴۰۰ نفر از منتخبان بنیاد ملی نخبگان از خدمات شبکه بهره‌مند هستند.
وی تصریح کرد: شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در سال ۹۷، بیش از یک هزار و ۱۰۰ شخص حقیقی و حقوقی جدید را در باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی پذیرفت. در این سال همچنین، بیش از ۸۰۰ نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های سراسر کشور از طرح‌های تخفیف این باشگاه استفاده کردند.
مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری افزود: باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی در پایان سال ۹۷ در حدود ۶۰ میلیارد ریال یارانه استفاده از خدمات آزمایشگاهی در قالب طرح‌های تخفیف دریافت خدمات به اعضای عادی باشگاه مشتریان، اعضای هیئت علمی، برگزیدگان بنیاد نخبگان، شرکت‌های دانش‌بنیان، منتخبین پسا دکتری و سرآمدان علمی ایران تخصیص داد.
وی ادامه داد: در سال جاری با ارائه تخفیف‌های بیشتر به نخبگان، تعداد افراد بهره مند از خدمات آزمایشگاهی نیز افزایش خواهد یافت.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com