0  |  0

حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و استارت‌آپ‌ با هدف توسعه اکوسیستم نوآوری

حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و استارت‌آپ‌ با هدف توسعه اکوسیستم نوآوری

مهدی الیاسی معاون سیاست گذاری و توسعه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به اقتصاد دیجیتال اظهار کرد: در معاونت علمی تلاش می‌‌کنیم شرکت ‌های دانش بنیان بزرگی که تعدادشان هم زیاد شده است، سازمان دهی شوند.
معاون سیاست گذاری و توسعه معاونت علمی با اشاره به هدف این برنامه بیان کرد: می‌‌خواهیم با ساماندهی این شرکت‌ها به توسعه اقتصاد کشور کمک کنیم، زیرا این شرکت‌‌های بزرگ توانایی حل چالش‌­های اقتصادی را دارند.
حل چالش‌های کشور به کمک کتاب‌های مخصوص
وی با اشاره به پیش گامان اقتصاد دیجیتال گفت: شرکت‌‌های دانش بنیان می‌‌توانند در حوزه دیجیتال یا همان توزیع محصولات به صورت آنلاین وارد کار شوند.
الیاسی درباره متنوع سازی اکوسیستم نوآوری اظهار کرد: در این بخش شتاب‌ دهنده‌ها و فعالین اقتصادی مورد هدف قرار دارند، البته تمام شرکت‌های دانش بنیان و استارت‌آپ مورد توجه قرار نمی‌گیرند و به دنبال این هستیم که به کمک آنها زیست بوم نوآوری را توسعه دهیم.
معاون سیاست گذاری و توسعه معاونت علمی با اشاره به کتاب‌هایی که در حوزه استارت‌آپی منتشر شده‌ اند، گفت: معاونت علمی چندین جلد کتاب برای توسعه فضای دانش بنیان کشور منتشر کرده است تا به کمک آنها بتواند چالش‌‌های کشور در زمینه‌های مختلف را برطرف کند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com